|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jawel, een slager zoeken waar je wel betere kip kebab mag proeven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Want je kent de Marokkaanse slager hier om de hoek en dat is niets? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hij snapt het niet of doet alsof ie het niet snapt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja verrek, nu snap ik hem. Stelletje hufters... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Sjeeeeezus, traag onie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou ja. Ja. Maar ik nam het nogal serieus. En ik dacht ik ga me toch een tip krijgen vwb goede kebab, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
I l0ll3d En sorry, ik kan je alleen tips voor plantaardige kebab geven. Komkommer. Net echt. |
|
quote:Met of zonder zaadlijst? |
|
Altijd zonder. Die drab voegt niets toe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/6487/marokkaanse-kikkererwtensoep-1 Hier staat achter de komijn en kurkuma de afkorting KL. Waar staat dat voor? |
|
koffielepel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik gebruik ook theelepels voor de koffie. Maar wat zijn de verhoudingen? Hoe verstaat 1 theelepel zich tot 1 koffielepel? |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vieze kutfransen. Anyway bedankt. |
|
Ik krijg hier net van een collega een zakje cup a soup rode bieten. Ze heeft ook augurken soep. Pools, blijkbaar. Wtf... Edit. https://m.ceneo.pl/oferty/knorr-goracy-kubek [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 18-03-2021 13:40] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
1 Rode peper 2 Uien 4 Teentjes knoflook 1 Knolselderij 1,5 liter bouillon 2 theelepels tijm 3 blaadjes laurier + iets van room om het wat te verzachten. Lekker en simpel. |
|
quote: Ongeveer dit in andere hoeveelheden en oregano ipv tijm. Bleekselderij ipv knol hier. En dan met spek, draadjesvlees, gedroogde bonen, paprika, tomaat en een winterpeentje.. Fuck bonen voorweken. Tegen de tijd dat het draadjesvlees gaar is zijn de bonen ook zacht en zit er veel meer smaak in. Staat nu voor een paar uur te pruttelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pureer je de boel aan het einde? |
|
Als ik gepureerde chili wil haal ik wel een potje Olvarit. Denk je niet? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oh ik kreeg de indruk dat het gewoon stevige soep was. |
|
Och, zo kun je het ook noemen maar soep pureer ik ook niet. Ik houd wel van een beetje bite. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nou. Dit is echt super lekker in burrito's of zo. https://www.lamorena.com.mx/eng/products/beans/refried-black-beans.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger prakte je gewoon je bonen. [/zeiksnor] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |