|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tapas gedoe, lees ik nu ook net. Daar hou ik helemaal niet van, zal ook schelen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tonijnsteak met tagliatelle met basilicum en pesto is anders goed te doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tajine maken! Met kikkererwten, tomaten, wortels, komijn, kaneel, koriander, gember en heel veel hummus erbij. Serveren met rijst of couscous. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Courgette is vrij smakeloos inderdaad. Ik vind ze wel lekker als linten geraspt met linten wortel, spekjes en room in de pasta. Of gevuld met gehakt zoals XXL zegt. Of in de risotto met heel veel andere ingrediënten. In elk geval: zorg dat je minimaal vier extra smaakmakers toevoegt aan gebakken courgette, want net zoals andere leden van de komkommerfamilie heeft het amper smaak van zichzelf. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-05-2019 21:40] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
@ ND: Meh. De pesto lucht hangt hier nog een beetje in huis, ik moet er even niet aan denken. Pest lucht. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-05-2019 21:41] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Courgette inderdaad uithollen en vullen met een gehaktvulling, niets mis mee. En het gaat altijd door de pastasaus hier. Dit weekend weer eens moussaka maken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Had ik ook nog over gedacht, maar het gaat lasagne worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Had ik twee weken terug nog. Nu restjes opmaken voordat ik op vakantie ga. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Restjes van twee weken oud? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wie wat bewaart... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: SNAP HET MAAR WEER VERKEERD BEN, PFFFF. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ja man. Zo rol ik. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het zijn nieuwe restjes. Dat je het even weet, roljong. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Tosti's kaas/plakjes kipfilet. Ik wist helemaal niet dat dat kon, maar volgens het internet is het vrij normaal. Sjeezzz, wat lekker, meer nog dan ham/ kaas. Joy! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zo maar een spaghetti of death maken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Spannend. |
|
Gek genoeg loopt het altijd goed af, hehe. Maar het blijft risky! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben benieuwd welke van de twee het wordt. |
|
quote:Tering ik snap m nu pas Slechte grap van t forum van de dag voor mij When your people matter, menstrual health matters |
|
idd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En welke van de twee werd t nou??? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou ja, ik kan nog posten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik luister sinds 1988, toen Lepra net uit was,zeer regelmatig naar die ander hoor, en ik leef ook nog steeds en heb ook geen lepra. Het zal wel loslopen joh When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Spaghetti met spam en ketchup? Hier zelf aan de pasta pesto. Met onder andere pasta en pesto! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |