|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als de bacteriën lief zijn noemen we ze probiotica, ja. (Weet niet of alle probiotica bacteriën zijn, eigenlijk.) Neem op je woord aan dat die in kimchi en rauwe zuurkool lief zijn Koken werkt in ieder geval niet inderdaad, maar ze moeten ook maar levend in je darmen aankomen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: edit: ah, de vermeende geneeskrachtigheid dus? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-06-2021 16:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Het is te warm, had geen zin om je quote te filteren, maar je snapte wat ik bedoelde |
|
Was voor mij ook te warm om het hele artikel goed te lezen, maar zelfs het kopje "Gruit als geneeskrachtig kruidenbier" kwam al niet door Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Oew, dat klinkt goed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daarom gebruik ik ook zo vaak woorden als "volgens mij" en "ik denk dat" want ik weet dat je ligt te loeren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe weet je dat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Omdat het zo warm is, dan is liggen beter. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dus ze liggen elkaar vanaf een afstand met een verrekijker aan te loeren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kinky, he? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee. Ik weet niet hoe ze erbij liggen. En ik hoef het niet te weten ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, hallo, jij begint met vragen! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Plenny |
|
Gewoon schepje plenny in je bier |
|
Had hier nog een pot 2 jaar gefermenteerde jalapenos staan, lekker op een pantosti gedaan |
|
quote: AG, vraag. Waar koop je dit? Ik zie op internet zo gauw alleen de AH. Maar ik weet zeker dat ik mijn La Morena blikken daar niet heb gekocht. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 19-06-2021 22:07] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Van hun FB site: La Morena is een Mexicaans merk dat in 1972 is opgericht, exclusief te verkrijgen bij Albert Heijn. Proef de authentieke Mexicaanse keuken Edit: Vanaf aanstaande maandag nog in de aanbieding ook zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-06-2021 22:26] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Exclusief, jaja. Ik denk aan een Xenos, een Giraffe... Maar ik weet het niet meer. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bij Xenos is een ander merk Mexicaans voer. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mja, sinds corona ben ik hooguit te vinden in een supermarkt. Winkels zijn lang, erg lang geleden... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vrouwlief maakt lasagna. |
|
Dan mag zij het komen posten. Ontopic. |
|
quote: Niemand kan zo goed lasagna maken als mijn echtgenote. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Een of andere rare kerel had boerenfrietschotel voor me gekocht. Was wel te doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |