|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is het vlees of zo'n 'gehaktschnitzel' idee? Hier net sugarsnaps met rode ui, knoflook, ketjap en zoete chilisaus. |
|
Nee, dit is wel echt vlees en geen grote platte hamburger. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gehaktschnitzel Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Heel eerlijk, als ik de smaak prima vind zal me dat eerlijk gezegd een worst zijn. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2021 17:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja nee, een worst als je een schnitzel eet, dat gaat me te ver. Ik sla ze zelf wel plat, niks geen gelijm. Ik paneer ze zelf wel, want dat kan ik beter. Dus ja. Dan maar een beetje moeite doen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Binnenkort staat Esther bij je aan de deur met je vleesmishandeling. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Gisteren voor het eerst aan de slag gegaan met een reuzenzwam. Wat een vondst, die hoort direct bij mijn favoriete paddenstoelen. Rauw veranderen ze bij kneuzing al snel van kleur, naar grijs/zwart, en dat doen ze dus ook in de pan. Bijzonder effect. De meest verse, nog écht jonge stukken als bijgerecht simpel opgebakken in boter, met peper en zout. Waanzinnig, wat een smaak. Ik heb al heel wat toepassingen bedacht, jammer dat het seizoen al ten einde loopt. De oudere, taaiere delen heb ik gedroogd en zojuist tot poeder gemalen. Dat heeft een heerlijke, intense smaak gekregen. Goede smaakmaker voor soepen, sauzen etc. |
|
Morgen deze voor het eerst maken. Nu al het recept aan het veranderen. Geen gedroogde koriander (bah) en geen tortilla chips (bah). https://lovemyfood.nl/lovemyfood.nl/crockpot-chili-con-carne/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verse basilicum in de tomatensoep... Waarom staat in de meeste recepten dat je de blaadjes er pas op het laatst bij mag voegen (bij opdienen). Waarom mag dat niet meekoken? |
|
google weet het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De smaak vervliegt snel als je het langer kookt. |
|
Wist ik niet, thx. |
|
quote:Als je geen vrienden of sociale contacten hebt dan snap ik wel dat je je met al je vragen wendt tot een zoekmachine. |
|
:'):'):') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je wilde je din niet vermoeien met je briljante vragen zeker en in plaats daarvan sprak je je sociale contacten maar aan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waarom stoor je je er zo aan als ik vragen stel op dit forum in plaats van ze zelf te Googlen? |
|
Omdat je sterk de indruk wekt dat je buiten je vragen op het forum stellen er geen enkele moeite voor lijkt te hebben gedaan om het antwoord op je vraag te vinden, aka je lijkt het makkelijker te vinden dat iemand anders het voor je opzoekt. Al was dit weer zo'n vraag die de meesten die ooit meer dan water gekookt hebben al konden beantwoorden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? |
|
quote: Zo'n goede chili had ik nog niet voor elkaar gekregen, damn. Die slowcooker is z'n geld meer dan dubbeler en dwarser waard dan ik weet niet hoe deze zin moet stoppe "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen paprika in de chili? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hahaha, dat is ook een verhaal. Ik had vier paprika's van m'n schoonmoeder gekregen dus ik dacht, chili maken! Recept voor de slowcooker gezocht. Rest gekocht, druk aan het snijden van de ui en zo. En ik dacht: hé, wanneer moet ik de paprika snijden. Nou, niet dus, lol. Er zit wel paprikapoeder in. Maar goed, ik heb ooit in new mexico bij een mexicaan een chili bowl gegeten en daar zat ook geen paprika in. Deze leek daar dus erg op. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 03-10-2021 20:58] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik gebruik al een tijdje deze rijst: Maar een tijdje terug zag ik half/niet geheel verteerde stukjes rijst in de ontlasting. Ik ben er op gaan letten, en elke dag na rijst geconsumeerd te hebben constateer ik hetzelfde. Is het gewoon slechte rijst, of bereid ik het verkeerd? Ik kook het 8 minuten in ruim water, zoals vermeldt op de verpakking. Ik ben overigens wel bekend met een zeer snelle stofwisseling. |
|
Als je even checkt of het aantal niet verteerde korrels gelijk is aan het aantal bij Billeke weet je of het aan de rijst ligt of aan jou. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Billeke heeft er geen last van en is bekend met een tragere stofwisseling. Worden er dan wel iets van voedingsstoffen opgenomen als het er zo halfverteerd uitkomt? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |