|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn eerste vriendje kwam uut limburg...vind het een mooi taaltje...evenals dat Vlaams...dat vind ik ook zo leuk |
|
Oh als een belze schone zoetig vlaams tegen me begint te praten raak ik altijd helemaal van slag. Zeker en vast. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Limbabwes is voor heb die geen taal kunnen kiezen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Zoetig Vlaams"... En als ze nu "droog Vlaams" praat...heb je daar al over nagedacht? |
|
Vrouwen zijn nooit droog als ze met mij praten. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Je praat met consumptie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: @zwelglichaam: Hahaha je bent nogal zelfverzekerd..je weet dat je de lat wel erg hoog legt bij jezelf he (Sorry Jacobse, ik replied het verkeerde bericht) [Dit bericht is gewijzigd door Zazoe op 08-02-2020 15:49] |
|
quote: +1 Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zwelg houdt de boel wel nat. (NSFW) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik wil het niet weten... |
|
quote: @Ziezeau: Niets onmenselijks is mij vreemd. @ND: Ik dacht al "wat een rare manier van rukken". Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Bon appetit! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Honingrum...zoooo lekker |
|
Zelf slaai gemacht. Wat couscous en feta kaas, minimale dressing. Erg yum! In de winkel was biologische couscous goedkoper dan de niet-biologische. Dat lijkt me helemaal niet logisch? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Dat kan...dat blijkt |
|
De kleinste verpakking (romige) kokosmelk die ik kan vinden is 200ml, en dat is teveel voor een pan soep. Die meuk is echter slecht houdbaar. Deze is uut 'n pekske. Is er een andere manier? Misschien gekoelde kokosmelk? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Santen, oftewel kokosroom in blokvorm. Bie de lokale toko, jong. |
|
Mag dit? https://www.jumbo.com/dhillon-geconcentreerde-cocoscreme-santen-200g/163397PAK/ Want we hebben geloof ik geen toko meer in dit veredelde kerkdorp. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Van mij wel! |
|
Dan toch deze: https://www.ah.nl/producten/product/wi199040/go-tan-cocos-creme-santen Geen toevoegingen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Vind santen toch anders smaken dan kokosmelk... |
|
Is alle niet biologische groente van de supermarkt rommel? Voor de zoveelste keer zitten er hele kleine zwartjes puntjes op bepaalde kool (chinese, witte, spits). Dat is omdat er teveel bestrijdingsmiddelen gebruikt zijn geloof ik. Toen ik vroeger zelf bij de supermarkt werkte werd me al snel duidelijk dat de klant voorgelogen wordt waar hij/zij bij staat. Als de supermarkt claimt dat groente biologisch is, is het dan ook echt zo? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik heb begin jaren 80 in de slechtste supermarkt alhier vakken gevuld. En met een codeertang andere data op artikelen geplakt, want over de datum spul verkocht minder goed. Tsja, supermarkten. Maar dat was vroeger. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |