|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Restjes wel meteen van het bord spoelen en niet een nacht op het aanrecht laten staan! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Alleen na het eten ouderwets je bord schoonlikken is true. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Only Hela is real, ja. Vroeger wel eens bij mensen geweest die na de maaltijd vla deden. Op hetzelfde bord en niet schoongelikt van te voren. Al maakt dat het niet minder erg. iew "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat was hier op 't platteland de standaard eigenlijk. Zo eten de kinders hun bordje wel leeg, want vla met aardappel is natuurlijk niet te doen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Het deed al zo pijn aan mijn ogen, gelukkig zelf niet hoeven ondergaan... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De couscous is niet langer korrelig maar in klompjes. Soort couscous + 'bereidingswijze' is hetzelfde. Watskeburt? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Te oud? Bereiding toch net iets anders? Scheutje olijfolie vergeten? Niet goed afgedekt? De ene oogst is de andere niet. Misschien dat dat het is. Geen idee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nouja, ik doe er nooit olijfolie bij want volgens de verpakking hoeft dat niet [bio couscous van het jumbo huismerk]. Wel doe ik wat kruimeltjes bouillon in het water. Onlangs van merk bouillon overgestapt, misschien dat dat het is. Sowieso die olijfolie eens proberen. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
De klompjes prak je er wel uit. |
|
Ben heel slecht in couscous. Wordt altijd van die griesmeelpudding. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Hoe dan?!? |
|
Voorbereiding: Aardappels 10 minuten voorgekookt, 2 eieren hard gekookt. Wat ga ik maken? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Friet met. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Halfgekookte aardappels met overkookte eieren. Dat zeg je net zelf. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Godver... Wat is het eindresultaat. Hint: er komen nog meer ingrediënten bij kijken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zou die aardappelen wat langer koken. Zalm erbij, asperges. Gesmolten boter erbij. bub |
|
Geen zalm. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zie een schaal met kip. Wat heb je dan aan halfgekookte aardappelen en overkookte eieren? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kouseband. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ooit imand mee gemaakt die het als rijst had bereid, kwartier koken in ruim water. |
|
Mooi, mooi! |
|
quote: kinky Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |