|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.ad.nl/koken-en-eten/zo-draai-je-een-perfecte-gehaktbal-volgens-drievoudig-landelijk-kampioen-marco~a0c468e6/ Dat kan toch niet, zoveel gram? Ik bedoel, 200 gram kruiden op 500 gram gehakt, dat is toch niet goed, moet daar een 0 van af? Dat recept van boer heb ik wel een paar gemaakt, erg lekker! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die hoeveelheid zout ook. |
|
En please. Gooi gewoon een genipperde ui bij je gehakt en niet van dat smerige uienpoeder. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-12-2020 4:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dan is het nog steeds 120 gram zout op een totaal van 200 gram. Zestig procent zout in je kruidenmix laat je kruidenmix vooral naar zout smaken. Vervolgens staat er een recept op een afbeelding. Daaronder staat een recept op tekst, wat niet overeenkomt met het recept op de afbeelding. Dat 2e recept is van de Librije-bal. Die is, als je naar de ingredienten kijkt, veel lekkerder dan die zoutbal van Meneer de Slager. tl;dr als de Volkskrant wil dat ik ga betalen voor premium artikelen, dan slaan ze de plan echt volledig mis. |
|
Er gaat gekaasfondue-d worden binnekort. Nog do's en dont's? Het is niet van die prefab meuk. |
|
Niet teveel zout in je kruidenmix doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bodem van fonduepan insmeren met teentje knoflook. Witte wijn, helft Emmentaler, helft Gruyere. Opwarmen, maar zeker niet te warm ivm schiften. Bij schifting wat water/wijn toevoegen en goed roeren. Verder niet te veel poespas, kan ik me herinneren, ik eet het nu nooit meer. O ja, witte peper? [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 23-12-2020 13:04] |
|
Waarschijnlijk heeft ie een paar zakjes kaasfondueprut bij de Lidl aangeschaft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Vergeet het kirschwasser niet. |
|
Ik las kirchwasser. Wou al vragen of ie Fusion uitgenodigd had. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
Maizena? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Yeah, kirsh ga ik weglaten. Pannetje insmeren met look. Witte wijn + maizena, aan de kook brengen tot egaal glad. Dan de geraspte kaas erbij. Qua op smaak brengen ging het vooral over peper en nootmuskaat. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb ook een eigen variant. Wij gooien wel eens een handje bitterballetjes of andere kleine hapjes in een pannetje gevuld met gesmolten ossewit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Oma's frituurkunsten houden de familie al 2 decennia bij elkaar." [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 25-12-2020 8:31] |
|
Psies. Wat gaan we hier eigenlijk allemaal doen met kerst? Massaal feesten en 'vreten op aarde' of samen thuis op de bank? Hier wordt het de bank. Kerstfilms als Die Hard en aanverwante meuk kijken. Paar speciaalbiertjes erbij en een grilplaatje op de salontafel waar af en toe een biefstukje of een stokje sate op gaat. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-12-2020 8:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ga vandaag bij iemand chinezen. Zondag m'n stokje dippen in een romige substantie. |
|
Ik heb gekookt bij m'n ma. Ze heeft zelf niet meer de puf om hier te komen, dus daar gedaan, met m'n eega, haar broer en mijn schoonmoeder. Kiprollades, aardappelkroketjes uit de jawel ossenwit, haricot verts, de logische peertjes. Stokbrood, slaatjes en knoflookboter. En allerhande bonbonnetjes als toetje. Mmmm. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vijf personen uit allerlei windstreken. Goed feestje. |
|
Iedereen was van de bible belt. Dus ja, dat zijn de ergste. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je krijgt het enkel als God het wil, ofzo. |
|
Nou nou. Zijn eega kan toch gewoon een broertje jonger dan 12 hebben? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vegan rul gehakt van de Lidl ruikt naar vochtige hondenbrokken. Smaak van dergelijke hondenbrokken ken ik niet maar het zal me weinig verbazen als daar ook een link is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |