|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook eens nasi maken. Hoe is gedroogde gember ten opzichte van verse? |
|
quote:Klote. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hoe fijn dient verse te zijn? Is de kleinste kant van zoiets fijn genoeg? |
|
quote: Je kan beter het vel met een lepel eraf schrapen en dan met de lepel de boel verder klein maken. Althans dat is wat ik doe. Met een rasp heb ik het idee dat je teveel verlies. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 26-07-2020 16:49] Het is de lichtinval ;') |
|
Ik snij het vel weg met een mesje en gebruik daarna de grofste rasp. Dat is het gedeelte waar de scheldwoorden op staan, sorry! Te kleine raspkanten en dan hou je idd heel weinig over. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Of je gaat gewoon naar de chinees of indo en haalt een bak Nasi. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is om indruk te maken op iemand, dus afhalen is geen optie. |
|
Je wilt indruk maken op iemand en maakt een bak nasi? Maak je het wel af met een sjiek dessert? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Slagroom regelt ie zelf. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-07-2020 18:34] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ff normaal doen tegen slechtheid.. Het is de lichtinval ;') |
|
Anders wil hij geen nasi en instant custard meer voor je maken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik weet niet wat je in je opvoeding gemist hebt, XXL, maar als je de boel enigszins serieus neemt kom je voor de dag met saroma mokka. |
|
quote: Ben al voorzien Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Sorry, maar sinds dit recept eet ik geen nasi van de chinees meer, als het even kan. We hebben hier wel een afhaal indo, maar daar heb ik nog nooit aan gedacht om daar wat daar te halen. Ik heb wel indonesische familie en heb daar wel eens nasi gegeten. Dat was wel erg lekker. Maar hoe de afhaal variant dan is... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Vanwaar je gebrek aan concertgezelschap dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dan ga je één keer halen hein, één keer, en dan weet je het. Overigens is chinese nasi iets anders dan indonesische nasi. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Chinese Nederandse nasi, ja. Heel erg verschillend, ja. Nee, ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren, ik zou niet weten waarom. Ik kook graag, dus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Niemand wil mee want black metal. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik wilde spruitjes kort blancheren en dan roerbakken. Heb wel ingevroren spruiten. Is het dan nog mogelijk zonder dat het een zompig zooitje wordt? |
|
quote: Je had beter verse kunnen halen.. met ingevroren loop je wel een grote kans dat het snot word.. Je zou het kunnen proberen door 5 min te koken en dan koude water in te mikken. Het is de lichtinval ;') |
|
Die verse waren zo duur joh. Ben maar een arme zangeres. Maar inderdaad sowieso afkoelen alvorens het roerbakken. |
|
Niks voorkoken. In twee, drie plakjes snijden en rauw de wok in. Weinig olie. Spruiten moeten 'bite' hebben. |
|
Frozen sprouts ook? Op de zak staat "niet ontdooien voor gebruik". =[ |
|
Google: Hoe ingevroren spruiten toebereiden? De toebereiding van bevroren spruiten is heel eenvoudig. U moet de spruiten niet laten ontdooien. Breng in een grote kookpan water met 2 suikerklontjes, nootmuskaat en 1 theelepel zout aan de kook. Voeg er de bevroren spruitjes aan toe. Laat deze voor 15-20 minuten op laag vuur koken. Serveer ze met een klontje boter. Ze zullen net zo goed smaken als verse spruitjes Alleen 15-20 min lijkt me veeeeeelste lang..(lees: snot) Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |