|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook een goed album van Rush, "Pesto" When your people matter, menstrual health matters |
|
Spam... rilt... edit. Ik moet nu denken aan de macaroni met smac van vroeger, toen ik nog thuis woonde, zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 16-12-2019 22:32] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
op zich best ranzig spul ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wij kregen vroegah macaroni met ham en kaas. Megalekker met een beetje ketchup ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ketchup! Toe maar! In mijn jeugd moesten we improviseren. Had je een snee in je knie? Bam! Ketchup! En gratis, he! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik had kippenbouten gekocht om zelf te kruiden. Dus een cajun rub gemaakt en toen lekker die dijen ingewreven. Nachtje in de koelkast om in te trekken, maar alle kruiden flikkeren er vanaf en verbranden fijntjes op de bodem van de pan waardoor je alsnog een naturel bout aan het eten bent. Wat doe ik verkeerd? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Hier posten terwijl je een permban hebt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Inhoudelijk ijzersterk, zoals altijd. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
de kruiden aanmaken met wat olijfolie en de dijen daarin marineren wellicht? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grillpan? Oven? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
grillpan -->> ovens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Geen koekenpan, zo eentje zonder steel met geemaileerde binnenkant. Bereiden is het probleem niet, vlees kan je zo van het bot trekken, en het vel is lichtelijk krokant. Was eigenlijk wel al tijden op zoek naar een goede rede om een grillpan aan te schaffen. Ik ga het eens proberen met wat olijfolie. [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 17-12-2019 10:14] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Wie is zwelgje? That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Lijdend voorwerp. Edit. Werd me gisteren ook maar verteld, ik had natuurlijk geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-12-2019 10:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
iedereen verdient een zoveelste kans tbh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
+ veel "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zo doe ik het ook altijd. Laten verdrinken in wijn en kruidenmengsel schijnt ook erg goed te werken. Binnenkort maar eens proberen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Vooraf ontvellen. Of de vel insnijden zodat de kruiden beter in kunnen trekken. En kansen zijn niet oneindig. Als je het na zeg 2 keer nog niet begrepen hebt komt het ook niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 17-12-2019 22:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kippenbout ontvellen? Dat vel is nou net het lekkerste stukje... Insnijden ga ik de volgende keer wel proberen, en dan de kruiden mengen met olijfolie of misschien wat ketjap. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
succes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik eet graag op z'n Hollandsch: Groente, aardappelen en een stukje vis. Maar ik wil de aardappelen eens vervangen door rijst. Hoe krijg ik rijst lekker smaakvol zonder er moddervette saus overheen te gooien? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Beetje bouillon in het kookwater. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dit, ja. Bouillonblokje in het water en gaan met die banaan. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |