|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond ‘heel Holland bakt kids’ al gewaagd. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik had honger dus dacht even zo'n klein slaatje van Johma of ander merk te halen. Daar mogen dus geen plastic lepetjes meer in dus worden ze nu zonder lepeltje verkocht. Erg handig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar wel de wereld een beetje behoed voor onnoemelijke teloorgang. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Misschien een stukje uit het plastic dekseltje van het plastic bakje breken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zou me er aan snijden. En ergeren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Net als vroeger in dienst altijd een theelepeltje bij hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor je heroine? Ik ben 9 jaar in dienst geweest, maar ik niet en niemand verder ontmoet die zoiets deed. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jij zat niet bij de landmacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ooow, daar moest je een schuttersputje (heet dat zo) mee graven, natuurlijk. Nee, dat hoefde ik niet te doen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Elke woensdag blauwe hap, oftewel Indonesische rijsttafel, hadden jullie dat ook bij de landmacht? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is dat zo? Nog nooit zo'n putje gegraven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee, nou ja, ik weet toch geloof ik niet welk dienstvak jij gedaan hebt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik rommelde wat met radio's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Aha, de mannetjes van de radio, ja. Ik had ze wel eens aan de lijn om frequenties van verbindingen en zo te veranderen, was ik chef van de wacht in de commandocentrale. Waar ik normaal gesproken rommelde met actieve en passieve sonars. En bier drinken. Heel veel bier drinken. Over eten en de marine. Toen we uitgezonden werden met de witte de with in 1990 naar de golfoorlog, kregen we een nieuwe kok aan boord. Een die wel goed was, voor de moraal, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De keuken ja... Op een oefening hadden ze een keer andijvie. Maar blijkbaar had niemand ze ooit vertelt dat je die klein moet snijden ipv in vieren. :') En ik moet sowieso al geen andijvie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nou. Een lekkere zelfgemaakte andijvie stamppot met spekkies en gehaktballen, mmm.. Maar daar waren ze in de marine niet zo sterk in, stamppotten. Het eten was vaak een drama, imo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jullie hadden emmers om een zeemansgraf mee te graven? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Even ontopic. Gisteren spruitjes gegeten. Jeuj, ze zijn er weer. Gebakken aardappeltjes erbij met wat aromat. En elk een halve schnitzel XXL van AH. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een halve schnitzel bij de spruitjes en een halve bij de aardappeltjes? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
XXL schnitzel is 250 gram dus een halve per persoon leek ons wel voldoende omdat de hoeveelheid groente vrij groot was. We hebben dus voor deze maand onze bijdrage aan het klimaat wel weer geleverd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je naam doet anders vermoeden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Waren het deze? |
|
De Aldi heeft ze ook. Niet vies, maar ik maak ze liever zelf. Beetje vlees plat slaan en zo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Jep. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |