![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: https://www.ah.nl/producten/product/wi447728/ah-choc-drink-zonder-toegevoegde-suikers Met minder suiker dan zijn chilisaus. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Sommige mensen drinken ook Raak cola. Of Jupiler of Maes bier. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-01-2021 14:31] Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Dat zijn dezelfde paupers die nooit wat in het "gekocht topic" zetten, toch? ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dat zou zomaar kunnen. Ik ken hun boodschappenlijstje niet. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Only nutricia chocomel is real. Met met suiker. Gewoon niet zoveel drinken, zuiplappen. En anders gewoon geen. "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
enzoist Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
wut? "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
quote:Wel uit fles he. ![]() Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Oew... ![]() "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
quote: Dut: quote: Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ow, ik snapte de term enzoist niet, dacht dat het iets te maken had met enzo knol of zo, hehehe. "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
![]() ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Vandaag dit gemaakt. In de Iraanse variant doet men ook kaneel en dat heb ik dus ook gedaan. Mensen die het te zuur vinden kunnen er ook wat suiker aan toe voegen, maar dat heb ik zelf niet gedaan. Zeer geslaagd. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-01-2021 14:17] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
https://www.24kitchen.nl/populair/petitie-tegen-verbod-op-zuivelnamen-als-havermelk-en-sojayoghurt ![]() Met je geroockte speckjes. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ondertekenen kan hier: https://stopam171.com/ quote: [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 26-01-2021 21:05] One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz. ![]() |
|
Thanks ![]() I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Vandaag broodje kipgyros maken. Zou naast paprika, komkommer, rode ui en tzatzikisaus feta kaas er ook lekker bij zijn? Is wel erg sterk van smaak. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
We horen het morgen wel van je. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Een broodje met en eentje zonder feta en je weet het. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Vandaag pizza shoarma maken. Zou naast sambal en knoflooksaus feta kaas er ook lekker bij zijn? Is wel erg sterk van smaak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
We horen het morgen wel van je. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ik kan het je nu al zeggen. Nix geen dure pizzabodem en verder geen extra meuk er bij op. Gewoon een goedkope pizza margherita en dan een halve bak shoarmavlees erop. En terwijl we dat naar binnen werken nog een 2e in de oven. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Vlees was 'flauw' vergeleken met afhaalmeuk. Maar een klein beetje zout deed wonderen. De fetakaas vergeten, maar dat had waarschijnlijk ook nog wel voor wat zoutigheid gezorgd. Kant en klare tzatziki van Remia gebruikt, en die was een tikje meh. Volgende keer zelf maken. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Nou ken ik alleen de knoflooksaus variant waarvan ik vind dat het 1 van de lekkerste is, maar ik zou zeggen: https://www.jumbo.com/bieze-tzaziki-dipsaus-250g/135110BAK Die is vast ook prima te doen. Staat in het koelvak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |