![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
KGIV gaat in elk geval inhoudelijk op zaken in, dat kan ik van een hoop usual suspects hier niet zeggen. Beetje vanaf de zijlijn op de persoon spelen of plaatjes/gifjes/briefjes van een ander posten zonder verder de discussie aan te gaan kan iedereen. Is overigens ook de reden waarom ik amper in dergelijke topics post. Ik heb te weinig echt inhoudelijke kennis en het interesseert me te weinig om er (te) diep op in te (willen) gaan. Zouden meer mensen moeten doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
+1 Gewoon kappen met algemeen, nieuws en spiritualiteit. Wordt niemand wijzer van en eigenlijk helemaal helemaal niet leuk oid. Iedereen blijft toch op zijn/haar eigen eiland. Only muziek en onzin is real. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 05-11-2025 7:57] samen voor ons eigen |
|||||||||
|
Boehoehoe, briefjes van Jan Dijkgraaf, boehoehoe. Linkjes van Nu.nl, boehoehoe. Linkjes van het AD, boehoehoe. Linkjes van Volkskrant, boehoehoe. Linkjes van welke website dan ook, boehoehoe. Kortom, stop allemaal met posten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Nee, niet boehoe, maar boooooring. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
quote:Jij doet nu exact hetgene waar je mij van beticht. Ga mensen uitleggen wat het verschil is tussen een draak en een wyvern. Dat heeft tenminste nut. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
quote:Als jij ergens niet mee om kan gaan is het aan jou om een manier te vinden om dat toch wel te doen. Je kan letterlijk in de opties van je profiel subfora aan en af vinken. Maar jij zit al zo lang op ZM dat je dat allang weet. Wederom gejank om niks Wim. Om niks. Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Zolang die subfora blijft bestaan blijft ik kijken, natuurlijk. Het is net een ongeluk. Maar als ze weg zouden zijn, zou ik ze niet missen. Dat. samen voor ons eigen |
|||||||||
|
quote: Joh. :') quote: Even normaal doen tegen Wim. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Wim heeft wel een punt. Als je het niet wilt lezen lees je het niet. Dat zielige gedoe dat er over nieuws of wat dan ook gepost wordt en dan op een manier alsof dat je ervan weerhoudt om over muziek te klessebessen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: Dit is eigenlijk wel een goed idee. quote: Dat laatste was nu juist net niet zijn punt... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Heb ik dat ergens beweerd dan? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: ![]() Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Zuigende Jetten in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
https://x.com/Sandervandam2/status/1986002368647815617 quote: Als reactie op: https://x.com/RobJetten/status/1986000113542869442 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
En speciaal voor de ZM zuurstokken het briefje van Jan Dijkgraaf ook maar even. Veel leesplezier. https://www.buttkicken.nl/2025/11/05/briefje-van-jan-aan-dilan-yesilgoz-25/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
(3) Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
Oprechte vraag: Als je inzet op een coalitie die goed is voor 86 van de 150 zetels is er toch sprake van een breed draagvlak? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Kabinet Schoof had 88 zetels. Daar kwamen de 7 zetels van SGP, FvD en JA21 nog bij. Daarvan vond 'men' ook dat er onvoldoende draagvlak was. Maar als je het mij vraagt is het middenkabinet de enige realistische en werkbare variatie die nu mogelijk is. Twee middenpartijen, een linker en een rechter buitenmotor. Ik zie het op veel vlakken liever over rechts, maar qua EU, defensie/Navo/Oekraïne, stikstof en andere milieuvraagstukken denk ik dat dat middenkabinet helemaal zo gek niet is. Punt is wel dat zowel midden als centrumrechts in de senaat geen meerderheid heeft. Dat hoort niet uit te maken, gezien de senaat eigenlijk alleen maar op deugdelijkheid hoort te toetsen, en niet op kleur of inhoud. Dat is echter niet wettelijk vastgelegd. En sinds RutteI is de senaat een kleuterspeelplaats die denkt dat ze een tweede tweedekamer is. Het middenkabinet zou dan steun bij CU en Volt moeten zoeken. Niet onmogelijk of onredelijk. Rechts heeft genoeg aan BBB, maar heeft zelf zo weinig zetels dat ze ook niet om BBB heenkan. Dan kan beter BBB maar direct in de tweedekamer ook aansluiten. Dan heb je daar tenminste ook een normale meerderheid, en meer zekerheid in de senaat. Maar goedt… D’66 én BBB… Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Klaver: 'We moeten normaal gaan doen met z'n allen, de politiek voorop' Dat ie het uit zijn strot krijgt, die Do As I Say Not As I Do. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Die is mooi op zijn plaat gegaan ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Koolmees vandaag in gesprek met VVD en GL. De kakelkip gaat bezwijken. Mark my words. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-11-2025 8:30] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: Nooit geweten! Goeie tip |
|||||||||
|
De vraag is waarom je dat zou willen? Enkel omdat bepaalde topics dan niet meer in je active topics te zien zijn? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |