| Natural Disaster |
| The Dude |
 |
 |
|
Posted 12-03-2026 15:27 by Natural Disaster |
        |
|
Briefje aan iemand uit de vriendenkring van een specifieke ZM-er.
https://www.buttkicken.nl/2026/03/12/briefje-van-jan-aan-dogukan-ergin/
quote: Beste Dogukan,
Jij bent van de drie Kamerleden van DENK met afstand de meest irritante.
En dat mag je als een compliment beschouwen.
Geen van de loopjongens van dictator Erdogan weet mensen zo goed het bloed onder de nagels vandaan te halen als jij.
Hier in Eesterga word je wel vergeleken met sarcoptes scabiei.
Schurftmijt.
Een beestje dat onder de huid kruipt, kleine gangetjes graaft en ondraaglijke jeuk veroorzaakt.
Het knappe is dat je slechts vier woorden nodig hebt.
“Wen er maar aan.”
Met die vier woorden vier jij op social media elk stapje dat gezet wordt in de verdere islamisering van Nederland.
Religieuze kledingstukken als de hoofddoek bij BOA’s eisen?
“Wen er maar aan.”
Oproepen om het Israëlische volk (“From the river to the sea”) uit te roeien?
“Wen er maar aan.”
Beweren dat het Nederlandse kabinet bestaat uit onmenselijke politici die medeplichtig zijn aan een genocide?
“Wen er maar aan.”
Een ramadan-schorsing in de Tweede Kamer regelen om op het door de islam voorgeschreven tijdstip het Maghrib-gebed te kunnen doen en “een soepje en een dadeltje” te eten?
“Wen er maar aan.”
Weet je wat de pest is, Dogukan?
‘We’ wennen er inderdaad aan.
Omdat politici, media én het bevoegd gezag in hun broek poepen voor jullie en de islamisering van de seculiere rechtsstaat die Nederland zou moeten zijn stapje voor stapje laten gebeuren.
Alleen: ik wíl er helemaal niet aan wennen.
En dat moet je me maar niet kwalijk nemen.
Voor mij is het namelijk persoonlijk.
Ik was hoofdredacteur van de gratis treinkrant Metro toen onze columnist Theo van Gogh op 2 november 2004 op klaarlichte dag in Amsterdam uit naam van jouw Allah door Mohammed Bouyeri met acht kogels uit een KS 2000-pistool werd neergeschoten en zijn keel werd doorgesneden met een kukri-machete, omdat hij simpelweg gebruik maakte van zijn fundamentele grondrechten.
Als ik het daarvoor al niet doorhad, wist ik het toen.
Je moet de islam niet omarmen, je moet het islamisme bestrijden.
Ik schrijf dit mede namens de schapen die jaarlijks onverdoofd worden geslacht omdat Allah het wil.
En namens de geiten.
En dat blijf ik mijn leven lang doen.
Wen er maar aan.
Groet,
JanD
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"
 |