![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
https://x.com/baspaternotte/status/2061737459126345908 quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Met wat geluk kan ze in Islamsterdam enkel schade aanrichten in Islamsterdam. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ze was in Tilburg echt een prima wethouder, erg betrokken vooral bij mensen die buiten de boot dreigden te vallen. En zeker niet alleen voor de moslims. Ik denk dat in Den Haag te veel cynische en harde politiek wordt bedreven voor iemand met haar instelling, daar loopt ze op kapot. Ook raakte het haar persoonlijk dat ze steeds over haar hoofddoek en identiteit werd aangevallen, da's ook niet per se handig. Het zegt m.i. vooral iets over de cultuur in Den Haag, minder over haar kundigheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Mevrouw cultiveert haar uiterlijk bewust. Het is een hondenfluitje. Als zij ergens is, kan de oemma gerust ademhalen. Allah kijkt via haar mee. Verder heeft ze bewezen helemaal niets te kunnen. Nog minder dan Kaag of Vogelaar. Een bedelediging voor het ambt. Zonder enige overdrijving oprecht een nog overbodiger kamerlid dan Dion Graus. In Tilburg bakte ze er ook niets van. Een excuustrut door een leger lakeien uit de wind gehouden. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Mijn dochter heeft een aantal keren met haar samengewerkt toen Esmah nog wethouder was, en was erg over haar en haar betrokkenheid te spreken. Dat ze niet geschikt is voor de Tweede Kamer lijkt me zonneklaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Aan de andere kant: als ik kijk wat voor brandhout ik tegenwoordig als collega's heb, lijkt geschiktheid voor een functie ook niet meer echt een ding... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
| Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |