![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
En je zou moeten weten dat ik niet op een turkse kech stem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Oh, heb ik gemist dat ee VVD een éénmanspartij is geworden? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
ND kerel, je mag niet veel van die zuurpruim. Geen briefjes, geen kritiek op politiek en klimaat. Nog even en je moet schriftelijk toestemming vragen om te gaan kakken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Gaat er meer om dat ik niet medeverantwoordelijk wil zijn aan de benoeming tot MP van een voormalige bootvluchteling met dubbele nationaliteit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Die Forumretards die nog meer full retard gaan enkel en alleen omdat Mona Keijzer nog maar een beweging introduceert. :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Heeft Mona toevallig ook standpunten over het verhogen van belasting voor de rijksten? Of over het aan banden leggen van A.I. van de tech-bedrijven in het algemeen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Je hebt zelf geen Goegul? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Waarom zou ik? Google is toch allemaal fake news. De echte politieke experts zitten op ZM. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Wat is je voorstel? Terug naar de stembus? Misschien gaat het dan beter. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Ik zie hier vooral memes en kritiek voorbij komen. Weinig ideeën over hoe het anders kan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Geef hem nou even de kans een voorstel te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Waarom moet ik een voorstel doen? Ik zit niet in de politiek. Het enige is dat jullie kamp slopers zijn en daarom huilie huilie doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Jullie, jullie, altijd maar jullie. Het altijd de schuld van een ander Kom op man, laat nu ook eens zien dat je enig intelligentie bezit I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Gewoon pp de voorkeurspartij van team ND stemmen. Zo moeilijk is het niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Als je het niet met het huidige beleid eens bent heb je geen reden om tegen de posts van ND in te gaan, helder licht. @ND Je zei het zelf al eens, het lijkt wel een estafette van die huilstruiken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
Wat is je voorstel? Gewoon op geen enkele manier meer reageren op berichten van ND? Of zijn er andere opties zoals hem gewoon gelijk geven? Mijn meer dan eens gebruikte 'Ow, ok.' reply bijvoorbeeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ik ga nergens tegen in, toch? Niet direct in de slachtofferrol springen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Wat verwacht je nou, dat ik alle alternatieven en motivaties die al onder Kaag1 (door sommigen Rutte4 genoemd) nog een keer ga oprakelen? Laat je nakijken, klaphark. Het gaat je ook helemaal niet om het onderwerp maar puur het zeiken tegen een specifieke user. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Er is nog een optie. Je blessureleed niet op een user van een forum uitkuren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Nu dicht je jezelf te veel eer toe. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ah, het estafettestokje is weer doorgegeven. :') AND had dus wel een punt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 31-08-2026 18:21] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |