![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Op 'rechts' snap ik echt niet waarom er zo tegen CDA, D66 en VVD tekeergegaan moet worden. Het asielstandpunt is al een heel eind overgenomen van de meer xenofobe partijen, de bezuinigingen op onderwijs en zorg gaan gewoon door zoals in het vorige kabinet besloten (ook met goedkeuring van PVV en BBB ), het lijkt er op alle fronten op dat we gewoon een 'rechts kabinet om de vingers bij af te likken 2.0' gaan krijgen. Wellicht als FvD-aanhanger (maar ook als SP-aanhanger) is het moeilijk te verkroppen dat het budget voor defensie omhoog gaat, maar voor de meeste rechtse mensen lijkt me ook dit niet zo'n onlogisch standpunt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-01-2026 11:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Ik ben bijna beledigd door je gebrek aan inzet. Of...? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Mocht je chronische zuurheid niet op MF kwijt ofzo? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: ![]() Juist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
het leest heel erg Cartman allemaal XD signature |
|||||||||
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Bosma is terug. "Welke kleur heeft Zwarte Piet vraag ik aan de minister? Ik geef het eigenlijk al een beetje weg." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-01-2026 17:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
je verhaal beginnen met een verwijzing naar het huidige Amerika. niet het scherpste potlood uit de doos signature |
|||||||||
|
Deze mijnheer is de zogenaamde intellectueel van de PVV. Moet je nagaan hoe de rest van de kleurdoos (kom er maar in) acteert... |
|||||||||
|
Mental-D vanuit de avondbesteding. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
https://www.buttkicken.nl/2026/01/21/briefje-van-jan-aan-geert-wilders-29/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. Met de speciale groeten aan het zuurtje van 2026, Mental-D. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Stuur 'm gewoon een briefje. Het is bijna valentijnsdag... Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
|
https://www.buttkicken.nl/2026/01/22/briefje-van-jan-aan-rob-dilan-en-rolo/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. Je raadt het al, met de speciale groeten aan Mental-D. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Rutte lijkt wel de enige die Trump een beetje weet te bedaren, zeg. Wie had dat een jaar of wat geleden gedacht. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 22-01-2026 20:17] Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
Iedereen die tot zijn middel in de reet van Trump kruipt weet hem te bedaren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Ja, ok, maar Rutte is er supergoed in. Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
Dat inderdaad. Ik vind Rutte ook een klootloze zak, maar hij weet daar op dat wereldtoneel als geen ander hoe hij Trump kan bespelen. En dat is wel wat er op dit moment even heel hard nodig is. Ik zei het gisteren op Facebook ook ergens, en ik hou me doorgaans verre van allerlei complottheorieën, verborgen agenda's en dergelijke zaken, maar het zou me geenszins verbazen als hier ook ergens een stuk theater in zit om Europa als geopolitieke grootmacht even goed wakker te schudden. Want ook dat is en was heel hard nodig, en ook dat lijkt hiermee voorzichtig gelukt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Als je met wakker schudden bedoelt de wapenwedloop en de militaire industrie op gang brengen wel. Ik ben er minder positief over. Ook omdat juist onder bewind van Rutte defensie hier kapotbezuinigd is. Rutte is een opportunist die maar net lult naar door wie hij betaald wordt. En zijn kontenkruiperij bij Trump is gewoon karakterloos en genant. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2026 22:21] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Als je het zo stelt lijkt het net een soort verhouding tussen een werknemer en werkgever. Ow, wacht..... dat is het ook. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-01-2026 23:46] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Wel mooi dat je er zeventien minuten over deed om tot dit inzicht te komen. Winter is coming |
|||||||||
|
Tsja, het is allemaal gênant tot en met, maar Trump tot aan de enkels in zijn reet kruipen is idd de enige methode. En ik vermoed dat achter de schermen Trump duidelijk is gemaakt dat wanneer Trump de NAVO laat ploffen, Rusland maar bovenal China de lachende derde is. Want de Verenigde Staten zijn op de langere termijn simpelweg niet opgewassen tegen China. |
|||||||||
|
Ik zie Rutte iig veel liever op deze positie dan als premier van zijn vier kabinetten in Nederland. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
+1 Zoek jezelf. Wat tegelijkitair de moraal van ons verhaal. Nederland gezond, het Simplisties Verbond en onverhoop niet content, postbus 275 Purmerend. |
|||||||||
|
quote: Eens |
|||||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |