![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Op 'rechts' snap ik echt niet waarom er zo tegen CDA, D66 en VVD tekeergegaan moet worden. Het asielstandpunt is al een heel eind overgenomen van de meer xenofobe partijen, de bezuinigingen op onderwijs en zorg gaan gewoon door zoals in het vorige kabinet besloten (ook met goedkeuring van PVV en BBB ), het lijkt er op alle fronten op dat we gewoon een 'rechts kabinet om de vingers bij af te likken 2.0' gaan krijgen. Wellicht als FvD-aanhanger (maar ook als SP-aanhanger) is het moeilijk te verkroppen dat het budget voor defensie omhoog gaat, maar voor de meeste rechtse mensen lijkt me ook dit niet zo'n onlogisch standpunt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 15-01-2026 11:46] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Ik ben bijna beledigd door je gebrek aan inzet. Of...? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
Mocht je chronische zuurheid niet op MF kwijt ofzo? :') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: ![]() Juist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
het leest heel erg Cartman allemaal XD signature |
|||||||||
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Bosma is terug. "Welke kleur heeft Zwarte Piet vraag ik aan de minister? Ik geef het eigenlijk al een beetje weg." [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 19-01-2026 17:31] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
je verhaal beginnen met een verwijzing naar het huidige Amerika. niet het scherpste potlood uit de doos signature |
|||||||||
| Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |