|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eindhoven Eindhoven Eindhoven! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Muhahahah morgen het feestje wat Bonnie ik en Schreddie gaan organiseren |
|
Volgens mij wordt ik zo'n beetje gedwongen mee te gaan naar Brunssum..waar een of ander punk en hardcore feestje aan de gang zal zijn Ik houd helemaal niet van Punk en Hardcore "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: is dat in eindhoven dan? je klonk er eerst wel enthousiast over |
|
Als alles goed gaat 's middags filmkes kijken op de beamer, 's avond Cafe La Strada das nu eenmaal traditie en Cafe de Vrijbuiter (den metaltoko) waar ik eventueel nog bijspring achter de bar mocht het echt ondoenelijk druk worden. |
|
's Middags ga ik samen met een vriendin tapas voorbereiden, welke we tegen de avond met een groepje vrienden zullen verorberen. Daarna wachten tot het 12 uur is, vuurwerk afsteken (ik ben gek op vuurwerk afsteken). En daarna met de hele groep Enschede in om naar een danscafé te gaan. Lijkt me best gezellig worden. the only pleasure is pain |
|
quote: Nee dat is in Brunssum. Ik had zin in Eindhoven ja, maar hmzz..die 2 waar ik mee oud en nieuw ga/ging vieren willen zo heel graag daarheen.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ja dat ziet er wel gezellig uit zoals ik dat lees "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Heb net een telefoontje gekregen van ze. Blijkbaar (1)was de 013 uitverkocht en (2)zijn ze het niet vergeten |
|
Nergens. Wij blijven dit jaar maar eens gewoon thuis. No regrets and no remorse... |
|
ik ga TJOKKEFOLL raken!! en waar ik dat ga doen vertel ik niet, anders gaan jullie daar ook allemaal heen... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 30-12-2002 22:33] No meat is sweater |
|
Ik ga lekker feeste en saté eten bij Shreddie & Co. TJOKKEFOLLLLLLLLLL |
|
quote:Ah, als je nog in de buurt van de Ster komt, of Storm, kijk ff of ik er ook aan het bier zit! Heb besloten gewoon de stad maar weer eens in te gaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toch naar Brunssum "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: reken maar! er ligt nu 5 kilo sate in de marinade |
|
quote: Lekkor!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Als je dat maar weet! 20 mensen, 5 kilo sate, 2 kilo sambal goreng boontjes, 18 flessen wodka, 3 kratjes bier en 2 flessen passoa + nog hapjes ed TJOKKEFOLL! |
|
quote: so WTF???!! nou maar hopen dat die mensen allemaal komen en niet al te veel oliebollen hebben gegeten van te voren [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 30-12-2002 23:13] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Mmmmmmmm, Yummie |
|
quote: Ze komen allemaal en ze weten dat er voor ze gekookt wordt triple-dan + vriendin en ik beginnen 's middags al Rest komt tussen 18 en 19 uur |
|
quote: Gezellig! Ik ga morgen een chaos dag krijgen volgens mij. 's Middags met Slechtheid Eindhoven in en daarna naa Sittard en vanuit daar naar Brunssum(hopen dat het openbaarvervoer meewerkt ander zit ik vast) en daar feest vieren met punk en hardcore.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mijn duiveltje komt helaas niet |
|
quote: Nee mijn engeltje ook niet Sorry "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: aaaah wat sneu voor je ( ikke * pruillip * ) hier iets lekkers om je te troosten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |