|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Okido! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Met oud en nieuw ben ik zuipen in hartje Rusland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waarschijnlijk bieren en wijnen met een stuk of 15 vrienden! |
|
Zoepn bie AndreV + Diana |
|
quote: jammer. ik had gehoopt dat je ook bij heuyke zou zijn. maar veel fun in rusland iig! [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 05-12-2006 16:55] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Wat Vuurwerk afsteken en gaan zuipen. |
|
quote: Thanks, gaat zeker leuk worden daar....ben zelfs al 2 uur eerder in 2007 dan jullie hehehe Maarre, de 13e vieren we m'n verjaardag in de Aek bij Textures met veel bier...kom je ook? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: textures stond zowiezo op de planning ik moet alleen even kijken hoe ik zit met mn werk... kan wel zijn dat ik iets later daar ben als ik late dienst heb, of dat ik enigszins op tijd weg moet als ik de dag erna vroege heb. maareh, dan kom ik iig! en hoe jong word je dan? 21? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
21 ja hahahaha, plus nog eens 11 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Shit man, heb jij zoveel vrienden? Ik moet het doen met 2. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zuipen bij vrienden en later die nacht strompel ik richting de Tivoli. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
zuipen, daarna onaangekondigd bij vrienden en familie aanbellen. Suck my piss |
|
Gewoon zoals elk jaar meuren en om 0:00 een joint smoken om verder te kunnen pitten ondanks de teringherrie. |
|
quote: Wees blij, de meesten zijn toch profiteurs. |
|
Kijken of er mensen in zijn voor het idee om het in A'dam / Utrecht te vieren in een club. |
|
Thuis zitten (muziek luisteren, computeren, lezen, TV kijken...), vriendin gezelschap houden en me eerst en vooral de tering ergeren aan al het vuurwerk. |
|
Gezellig! |
|
Gaaf, metalheads die demonstratief zielig thuis gaan zitten doen want zij willen niet 'met de massa' meedoen omdat zij zo enorm verheven (lees: geen vrienden hebben) boven de rest zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het wachten is op degene die dit jaar de twijfelachtige eer van 'eerste poster van 2007' krijgt. Ieder jaar is er wel een persoon die paps en mams om 00:00 stipt een kusje geeft en daarna direct naar boven holt om om 00:01 te kunnen posten "GELUKKIG NIEUWJAAR! IK WAS DE EERSTE!" |
|
En vervolgens een topic opent met de titel: "Wat was je eerste (metal) nummer die je in het nieuwe jaar draaide?" |
|
vast doom dan ot: bier zoep'n hier en daarna de stad in Je moeder. |
|
Champagne zuipen, traditie ieder jaar, hoewel die ruzie met die groep negers drie jaar terug ook wel vermakelijk was |
|
Moet je ook een traditie van maken. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:heb je kans op hoor, nog zo'n ruzie, dit jaar Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |