![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Okido! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Met oud en nieuw ben ik zuipen in hartje Rusland ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Waarschijnlijk bieren en wijnen met een stuk of 15 vrienden! ![]() |
|
Zoepn bie AndreV + Diana ![]() ![]() |
|
quote: jammer. ![]() maar veel fun in rusland iig! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 05-12-2006 16:55] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Wat Vuurwerk afsteken en gaan zuipen. ![]() ![]() |
|
quote: Thanks, gaat zeker leuk worden daar....ben zelfs al 2 uur eerder in 2007 dan jullie hehehe ![]() Maarre, de 13e vieren we m'n verjaardag in de Aek bij Textures met veel bier...kom je ook? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: textures stond zowiezo op de planning ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
21 ja hahahaha, plus nog eens 11 ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Shit man, heb jij zoveel vrienden? Ik moet het doen met 2. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Zuipen bij vrienden en later die nacht strompel ik richting de Tivoli. ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
zuipen, daarna onaangekondigd bij vrienden en familie aanbellen. Suck my piss ![]() |
|
Gewoon zoals elk jaar meuren en om 0:00 een joint smoken om verder te kunnen pitten ondanks de teringherrie. ![]() ![]() |
|
quote: Wees blij, de meesten zijn toch profiteurs. ![]() |
|
Kijken of er mensen in zijn voor het idee om het in A'dam / Utrecht te vieren in een club. ![]() |
|
Thuis zitten (muziek luisteren, computeren, lezen, TV kijken...), vriendin gezelschap houden en me eerst en vooral de tering ergeren aan al het vuurwerk. ![]() ![]() |
|
Gezellig! ![]() |
|
Gaaf, metalheads die demonstratief zielig thuis gaan zitten doen want zij willen niet 'met de massa' meedoen omdat zij zo enorm verheven (lees: geen vrienden hebben) boven de rest zijn. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het wachten is op degene die dit jaar de twijfelachtige eer van 'eerste poster van 2007' krijgt. Ieder jaar is er wel een persoon die paps en mams om 00:00 stipt een kusje geeft en daarna direct naar boven holt om om 00:01 te kunnen posten "GELUKKIG NIEUWJAAR! IK WAS DE EERSTE!" ![]() ![]() |
|
En vervolgens een topic opent met de titel: "Wat was je eerste (metal) nummer die je in het nieuwe jaar draaide?" ![]() |
|
vast doom dan ![]() ot: bier zoep'n hier en daarna de stad in ![]() Je moeder. ![]() |
|
Champagne zuipen, traditie ieder jaar, hoewel die ruzie met die groep negers drie jaar terug ook wel vermakelijk was ![]() ![]() |
|
Moet je ook een traditie van maken. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:heb je kans op hoor, nog zo'n ruzie, dit jaar ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |