![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sjeuzes, nog een hele dikke maand hoor.. We lijken de intratuin wel, in augustus met kerstmarkt beginnen ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
delirium ![]() |
|
wat een vergelijking ![]() ik weet nog niet wat ik ga doen, zie ik dan wel.. btw, waar was u al die tijd snaggerske? Je moeder. ![]() |
|
K vond er geen reet meer aan hier, maar nu is het wel weer te doen geloof ik... En met oud en nieuw.. tjah, een ding staat vast en dat hoef ik niet te vertellen denk ik. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik ben van plan om zo rond 11 uur in bed te duiken en vervolgens dwars door die hele narigheid heen te slapen. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ik heb echt een tyfustering hekel aan dat hele oud en nieuw. er gaat voor 50miljoen pleuro kruit de hoogte in, en verder lopen we te zeiken dat 'het allemaal zo duur is geworden'. Donder toch een end op allemaal. Traditie of niet, dat vuurwerk vind ik zo onvoorstelbaar tandloos ![]() voor pikkies van zes, okay, dan is het nog grappig. maar man, kerels van 40 ![]() ![]() |
|
Jeps, voor die 50 miljoen kan gvd heel nederland bezopen zijn ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Fuckin' veel rookwolken ook. Totale ontbladering... ![]() |
|
In Leuven saat er elk jaar wel wat in brand door dat stom vuurwerk ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
ik zal wel weer thuis zitten denk ik... laatste paar keer altijd zo. en ja, vet eens met aerodis! [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 27-11-2002 23:01] ![]() |
|
Ik ga vuurwerk kijken! Vuurwerk is leuk! ![]() Zenial ![]() |
|
Waar dacht je? niet dat ik het zal beseffen maar toch Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Moet je naar Enschede komen ... ![]() |
|
quote: Sommig vuurwerk is wel mooi, niet van dat stomme knalspul. Die 3 euro per persoon zal niemand van verhongeren (in Nederland). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-11-2002 0:38] ![]() |
|
veesdje bij mij thuis. Komen een man of 15 - 20. Bonnie en ik gaan koken en triple-dan is meester der brute alcoholicamixen ![]() TJOKKEFOLL! en sateh ![]() [edit] vent, leer typen! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 28-11-2002 0:48] ![]() |
|
Dus jullie gaan ipv hard knallend vuurwerk afsteken, harde decibellen de lucht in shredden ![]() 'Sokleuk. ![]() |
|
uhm... ik ga feesten. Verassend.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Nog geen flauw idee... ![]() ![]() |
|
quote: ooowww dat lijk mij zalig...maar ik weet nu al dat ik daar dit jaar geen geld voor heb ![]() ![]() ![]() |
|
Ik weet het ook nog niet. In ieder geval ga ik deze jaarwisseling WEL bij mijn meissie zijn, vorig jaar namelijk niet gedaan en dat was zwaar KUT. ![]() |
|
quote: Joah ga ik ook doen!!! Hmmm eerst ff een meissie regelen dan... Zenial ![]() |
|
quote: SMS BEUKJESUF naar ... (€5 p.o.b.) ![]() |
|
quote: als je hier slaapt, heb je nergens last van.....in onze buurt steekt NIEMAND vuurwerk af..... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |