![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vind het juist heerlijk alleen bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Nee hor zo snel ben ik niet depressed "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Ok sterkte iig met je problemen en slaap ze Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote:Jij hebt iig een meisje om te knuffelen met oud & nieuw, hahahah.. Ah, niet grappig eigenlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Pilsen in eindhoven. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
fukkin Balkonia! haha. ![]() |
|
quote:Hmz, ik hoogstwaarschijnlijk ook. Ook verdoemd tot Altstad? ![]() |
|
quote: Zalt ik doen! ![]() |
|
Hoor net dat ik misschien nog bezoek krijg met oud en nieuw! Zo niet, dan gaat mijn kroegentocht gewoon door zoals gepland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik hou een feest bij mij thuis in t verotte Veenendaal.... ![]() |
|
stortebeker Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote:jou lastig vallen ![]() ![]() |
|
quote: Toch maar besloten? ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
ik ga me lekker helemaal lam zuipen ofzo ergens in den buurt... Kankerlul ![]() |
|
quote: Ik ook Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Ga wel naar de kroeg ![]() ![]() |
|
nog steeds geen idee, zou eerst lekker rustig int bos zitten met de heer nachtvorst, weg van alle herrie en drukte, lading vreten en zuipen mee ![]() maar das dus nog niet zeker... Je moeder. ![]() |
|
Naar het buitenland,dus je gaat me een tijdje niet horen hier. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote:Hoogstwaarschijnlijk. ![]() ![]() |
|
werken... Trieste gast ![]() |
|
quote: ook een idee ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik mot werkuh en daarna heb ik 3 party's ![]() |
|
Misschien dat ik een feestje geef, iemand zin om te komen? ![]() |
|
quote:Waar ergens? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |