![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ouch... sterkte! Bruce Banner ![]() |
|
Feestje houden in haarlem. Gelukkig heb ik nog geen meubels, dus kan er ook niks vies / stuk ![]() En sterkte KB! Zenial ![]() |
|
Morgen overdag carbid schieten ![]() ![]() 's Nachts later nog de nodige vrienden bezoeken, en daarna op de fiets naar 'het Nes festival', een nieuwjaarsfeest met band en DJ. Wordt weer fucking gezellig, maar kost me waarschijnlijk ook weer 3 jaar van m'n leven ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
gourmetten,zuipen en dingen opblazen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Nog geeeeen idee, waarschijnlijk eens tussen de dorpslui een feestje bouwen ![]() En mischien gezellig met mijn buurmeis op stap ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() Sterkte!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Er komen 3 vrienden hier naartoe waar we een gezellige avond mee gaan hebben en die hier blijven slapen en na twaalven gaan we een flinkse dosis vuurwerk afsteken ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Yeah... met een paar mensen wat steengrillen, veel eten en drinken en om middernacht veel vuurwerk afsteken. Eerste keer sinds jaren dat we zoveel vuurwerk hebben gehaald muahahah ![]() ![]() |
|
zoals gewoonlijk naar oostende feestje bouwen id de BBQ ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Hangen bij Digerdoden thuis. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
wij gaan naar Bittburg ( daar woont Paul, de zanger van Sun Caged ) wij gaan met de bassist en de toetsenist, helaas zonder sexy pants Roel maar zonder hem wordt 't ook wel gezellig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Feestje bij mijn vriendin en een vriendin van haar komt dan ook met haar vriend. Daarna met een groep naar een ander stel en daarna de kroeg in. ![]() ![]() |
|
Feestje bij een vriendin en daar komt dan een andere groep bij en dan nog later een stel en dan later misschien met een groep naar een andere vriendin waar weer een andere groep zich aan 't verzamelen is. ![]() |
|
Feestje bij Karnivoor, en als ze om 1 uur naar de kroeg gaan, zuipen wij wel thuis verder enzo... (geld bla) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Waarschijnlijk nog steeds ziekjes zijn en met een paar oordoppen in op bed gaan liggen ![]() ![]() |
|
beterschap ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
Lekker rustig aan dit jaar, nergens naar toe ofzo, wel veeeeeeeeeeel alcohol en gezelligheid en ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Hm, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar Amsterdam te gaan, zeker niet in dit kankerweer. Misschien maar gewoon hier in de buurt wat bier drinken, ofzo. ![]() |
|
Met mijn homeboys de buurt onveilig maken klappers afsteken en biertjes drinken ![]() I am the 1%. ![]() |
|
vuurwerk afsteken en oliebollen eten bij mij schoonlui en aangezien ik gewoon nog terug wil rijden, geen alcohol... ![]() *oh ja en oudjaarsdag waarschijnlijk nog pokeren met wat maten! [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 30-12-2006 19:14] Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Ben je nou metal of niet, drink je te pletter en laat ze zien dat je nog kunt rijden I am the 1%. ![]() |
|
quote: Taxi? ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |