![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat vroeg ik me dus ook al af ![]() |
|
Ik kan me herinneren dat een jaar of acht geleden een vriend van me een CD had waar dat nummer op stond, naast knallers als: "bent u getrâhd mevrâh?" ![]() |
|
geweldig ![]() ![]() |
|
quote: Wat is daar dan? Ik ga in ieder geval met een stuk of 50 overjarige hippies een groot landhuis aan de franse kant van België huren om daar de dagen rond oud en nieuw door te brengen met de nodige alcoholische versnaperingen ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Hedon? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Barbeque,zuipen-->>stad ![]() |
|
Komende oud en nieuw gaat niets bijzonders worden: op oudjaarsavond eten en het jaar uitzitten, daarna ergens wat gaan drinken. En vooral rustig aan doen, zodat ik de dag er op op mijn werk ook nog wat waard ben. ![]() |
|
quote: Godverredomme zeg, maar dat klinkt gezellig. Wij gaan de hele dag bier drinken op de verjaardag van een vriend. Daarna flink wat goed vuurwerk afsteken daarna weer bier drinken en dan meteen door naar de nieuwjaarsduik! ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Terugkarren uit Deutschland en dan oliebollen vreten en bierzuipen tot ik om val ![]() ![]() ![]() |
|
Ik weet het nog steeds niet, bier drinken denk ik. ![]() |
|
quote: nee, oude ambachtschool... ![]() ![]() Hedon heeft dit jaar zo'n f@#king dancefeest, dus dat sla ik dit jaar maar eens over. ![]() ![]() |
|
quote: Maak je geen zorgen, over een paar dagen weet je precies hoe het geweest is. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Redbull zoep'n in Luttenberg-Rockcity! ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
quote:Dat wordt: in het ORKZ-gebouw hier in Groningen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Jep, kaartjes zijn binnen ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben het dan meestal al vergeten. ![]() |
|
quote: Kewl! Ik was te laat met reserveren als medewerker (dat is het enige feest per jaar waar dat voor moet...) dus ik ga ook maar ff kaartjes scoren wil ik binnen kunnen komen. ![]() ![]() ![]() |
|
Ah, net telefoon gehad; we gaan naar Amsterdam. ![]() ![]() |
|
Eerst bij vrienden uitzitten, daarna groningen in.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:sja. hoe staat het er nu mee ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:nou en man. lekker boeiend. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
tussen de stelletjes mezelf naar de kanker werken ![]() jeuj! Je moeder. ![]() |
|
Euh, bierzuup'n in privekroeg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Met m'n vriendin naar m'n aanstaande schoonzus in Den Haag. Studentje spelen enzo ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |