![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fijn.... als het maar veel is........ We hebben dat iig al goed geregeld en vandaag de marinades klaargemaakt dus alles komt goed hahaha ![]() |
|
bier drinken zzz ![]() |
|
...in rotterdam (great minds think alike) ![]() ![]() |
|
bijna hetzelfde, in eindhoven hier :p zzz ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
dat is al eens gespammed hierzo ![]() ![]() maar vrijdag he miss blackje! [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 30-12-2004 1:21] ![]() |
|
quote: die foto's heb ik ook gezien ja ![]() ![]() ennuh... jazekers... al bezig met de mentale voorbereidingen? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() zzz ![]() |
|
![]() ![]() |
|
in Duitsland kijken of er nog wat in een oven te schuiven valt ![]() MUHARGH! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zal k nog es wat leven gaan blazen op een fuif vd Bunkerleute? Hell yeah,waarom ook niet? ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
goeie vraag... kweet dr geen antwoord op. ![]() |
|
quote: Mij ontwijken ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: als je maar niet naar blaak komt is het goed ![]() ![]() |
|
Ohw,iedereen wel van die scheve foto's nemen en posten,eh? Kwestie van 2005 goed te beginnen ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Geen nood, waar ik ga is dat traditie ![]() ![]() *en nu ga ik bijslapen voor vrijdag ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: ja,de laatste keer ![]() ik ga ook es bijslapen toedeloe ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: jij ook al! ![]() toch niet bij Martijn he? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ik wil een heinukken shirt! ![]() |
|
quote:doe maar, ik ben er niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Moet je echt es doen ![]() Ik kan mss wel ergens een slaapplaats regelen ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Weekendje Brugge met de vriendin. ![]() ![]() |
|
quote: Wow, Brugge is een heel mooie stad ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
de zeven strijkers afsteken die al een jaar op m'n kamer liggen, ander vuurwerk bekijken, hopelijk nog wat champagne drinken, en feesten tot ik erbij neerval. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |