![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en? Ik ga nergens heen! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: *mompelt wat* ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
*grins* ![]() ![]() |
|
Naar de kloten. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ook leuk... waar ligt dat? Want volgens mij ben ik daar nu al... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Om half vier 's middags al naar de kloten? Of is het nog van gisteravond? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Andere kloten, van de laatste 2 weken eigenlijk... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Tisk, tisk, stoute meid. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-12-2003 15:27] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
naar een vriend die de 31e jarig is www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Nou, ik denk dat ik ga doen wat je meestal met oudenieuw doet, bier drinken, spelletjes spelen ![]() ![]() "Let me introduce myself, I'm a social disease. I come for your wealth, leave you on knees!" ![]() |
|
zal een rustig avondje worden Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! ![]() |
|
extreem hard heerschen bij karnivoor Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Eerst op bezoek bij vrienden: zuipen, zuipen en nog es zuipen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ergens in Gent feestje opzoeken. Heel waarschijnlijk op bollen. mvg wk10 ![]() |
|
Gewoon lekker thuis een stuk in de kraag proberen te zuipen,wat ook vast gaat lukken! ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hagedisje klaarmaken, met pruimen. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Hehehe aan mijn beessies word niet geknoeid!!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik doe lekker niks. Om half twaalf m'n bed in als het zo even kan. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Omdat je dan al dronken bent?? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Omdat ik te tam ben om iets als Nieuwjaar te vieren, en er dus helemaal geen alcohol aan te pas zal komen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
ik blijf thuis. iedereen komt hierheen!! ![]() I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
Ik ga naar Shredhead en Triple Dan, of ik ga naar Sittard. ![]() |
|
quote: please kom naar Venlo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |