![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() issie van mij of issie van jou? hoe kom ik bij dat stomme deuntje? ![]() |
|
En nu allemaal! ![]() |
|
het is anders een écht bestaand liedje hoor.... ![]() ![]() |
|
Haha, gaaf. Gaat hij ook echt over oud en nieuw? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Cool! Daniel Lohues heeft een kerstsingle uitgebracht: ![]() Ik dacht, dat is wel lekker off topic. ![]() |
|
quote: hm iig een fout happy hardcore nummer edit: "he dimitri?" edit2: kom je ook hier? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2006 3:24] Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik heb intussen een ander feestje gevonden... (sorry Karnivoor...), 20 euro entree, inclusief drankjes. ![]() ![]() ![]() |
|
Vriendschap is keihard onderhandelen. ![]() |
|
Genoeg bier zuipen voor het hele jaar!!! ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: is toch niet erg? das juist goed! meer vleesch voor M! ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Zuipen met mijn vrienden in de kroeg ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Maar ik heb dit jaar gewoon ook niet zo'n zin en sja treinkaartje + zoep'n kost geld en blabla. [Oh en sheez wat een teleurstelling, ik mag niet eens bij je in bed slapen ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Waarschijnlijk zal ik zat zijn. Waar en met wie weet ik nog niet "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
+1, alleen signature ![]() |
|
quote: Ik ga ook naar Zwolle, kan je wel droppen bij ome FRNK.. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Hehehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: hehe ![]() ![]() Hmm.. mag ik me op het aller aller laatste moment nog bedenken?? [zoals ik al zei heb ik ook gewoon niet zo'n behoefte aan vieren dit jaar ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Als we nog kaartjes kunnen krijgen gaan we naar Rotterdam (Waterfront) ![]() ![]() |
|
quote:Met vego's eten is minder gezellig dan allemaal hetzelfde overheerlijke stukje vlees. Hun saai borden drukken de pret. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() Kèk nâh, da leg een klâh! Issie van mè of issie van jâh? ![]() |
|
Hehe, dat nummer heb ik nog ergens hier op een cassettebandje staan. ![]() ![]() |
|
Van wie is het ookalweer? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |