![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() *hug* ![]() |
|
Met 19 man in Tjechië op wintersport! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Koop een pakje astronauten en steek ze af... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Net verzonnen: Oudjaars zuyp-fest in de Zig Zag te Weert. ![]() |
|
Denk gezellig voor de tv hangen en na middernacht ff naar een goede vriendin van me. ![]() |
|
blijf thuis en lekker gourmetten Metal heerst ![]() ![]() |
|
ik ga naar Daniël. ![]() |
|
nee man, Daniel komt al naar mij. ![]() |
|
Thuis lekker bier drinken, en vieze (zie plaatje links) dingen doen... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer ![]() |
|
eerst het hele grote dorp ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zoals Schreddie al zegt heb ik andere verplichtingen ![]() ![]() |
|
quote: Een bukkake sessie?? En wie gaat het slachtoffer zijn dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
naar men nest Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
ik ga denk doorheen den haag touren ![]() |
|
Blijf gewoon thuis, misschien komen er nog wat kennissen ![]() As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! ![]() |
|
Ik heb nog geen flauw idee... ergens waar er veel bier is in ieder geval ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Feest in Rotterdam, zal wel weer zoveel moeite kosten om thuis te komen, net als vorig jaar ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
'k ga eerst strijkers eten en dan mooie vrouwen zoeken om gelukkig nieuw jaar te wensen, vervolgens hoogst waarschijnlijk naar't grote boze nes-festival. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
ga het bij mn zus vieren zal er wel op uitdraaien dat we gewoon lekker saai een paar films gaan kijken ![]() daarna zal ik wel 3 uur bezig zijn terug naar huis te lopen (is 5 minuten lopen bij mij vandaan, maar met oud en nieuw staat het daar meestal wart van de mensen en de meeste ken ik ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Vertel verder, waar is er wat te doen?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ik was van plan met een paar vrienden ergens te gaan barbecuen, maar we moeten nog even een leuke locatie vinden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Maar met oud en nieuw is het altijd godverdomd koud!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
bij mij wordt het eerst Irish pub in Oostende, dan verleggen naar de BBQ tot in de vroege uurtjes ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Barbecues zijn warm.. zeker als je er een kampvuur naast aanlegd.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |