![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde vrijdag dat we geen vuurwerk gaan afsteken met oud en nieuw...in verband met *tromgeroffel* Den Haag! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou ben ik geen fan van vuurwerk maar daar weet ik toch niets van hoor ![]() Als uber-hagenees zijnde that is. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Laten we het erop houden dat het een "niet zo gezellige buurt" is.. ![]() ![]() |
|
quote: Sja dat ken ik ... Maar goed je bent bij mij geweest ![]() Als je langs de uitgebrande auto's enzo loopt woon je je hier ook in bosnie. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Laatste treinen rijden de 31ste rond een uur of 20:00.. Ga naar utrecht maar moet dus al vroeg gaan.. Weet iemand nog iets te doen tussen 20:00 en 00:30 ? ![]() |
|
Je kunt bij mij sateh komen eten ![]() on topic: ik ga koken, krijg een doos vrienden op bezoek en daarna de stad in ![]() ![]() |
|
Yeah...nu kan ik het in de kroeg vieren *hips* ![]() |
|
Totaal nog geen idee, in Houten is geen fuck te doen en Utrecht vind ik te druk/ te duur.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: In Utrecht? ![]() |
|
Eerder Venlo ![]() ![]() |
|
quote: Oh.. net iets uit de richting ![]() ![]() |
|
Enigzins ja ![]() Naja, ik heb het in ieder geval lief aangeboden toch? ![]() |
|
Nog geen flauw idee...vanaf 1 uur waarschijnlijk naar Bibelot hier ![]() LAI LAI HEI ![]() |
|
's Middags eerst tapas maken met een vriendin, 's avonds de tapas verorberen met vrienden (met veel drank uiteraard) en na middernacht naar een danscafé in Enschede. the only pleasure is pain ![]() |
|
Of in the open air, zuipen tot het zonnetje opkomt. Of naar de Boothill. Of bij een feest bij iemand thuis. Of bij iemand lannen de hele nacht door.. Kan maar neit kiezen. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
quote: Ja dat is zeker waar ![]() ![]() ![]() |
|
ehm ik ga de ouders van m'n nieuwe vriend ontmoeten en richting kroeg. ![]() |
|
ik ga naar mijn broer in Gent... die heeft daar een feest ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote:maar maar maar, je hebt mensenvrees! ![]() (ja, hier blijf ik je het komende jaar mee lastigvallen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hmm.. wordt waarschijnlijk weer het nes festival.. ![]() ![]() |
|
Ik ga gezellig met mijn familie naar een hotel in Vlissingen! ![]() ![]() |
|
Hm... ik denk dat ik mijn BrEeZaH-nichtje ga dronken voeren... Das ook niet moeilijk, maar goed, heb ik tenminste wat te doen. How I hate this time of the year. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |