![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het ook helemaal niet leuk om vuurwerk af te steken ![]() na paar minuten kijken heb ik er ook al genoeg van. ![]() |
|
quote: Haha, ja Bonnie is ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ga je ook mee naar arnhem ![]() ![]() |
|
quote: Hehe ben je ook opzoek naar iets waar die 3 dingen wel zijn? ![]() Wat is er in Arnhem dan? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: tss, niet eens naar de So What? ( waddister in Arnhem te beleven? ) ![]() |
|
quote: So What Ede langs 't spoor ![]() ![]() ![]() |
|
oh hehe, ok dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 28-11-2002 19:23] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: in mijn oude studentenhuis, altijd knoerte druk, een koelkast vol bier, en metal uit de stereo!! ![]() |
|
ik ben daar ![]() ![]() |
|
quote: Dat is altijd goed Bonnie hoe meer zielen hoe meer zatte mensen hahahahaha lol ![]() ![]() |
|
Hmmm geen idee eigenlijk, zal wel weer niks worden. Uitgaan heb ik geen zin in, betaal 2x zoveel en is het sterves druk. ![]() |
|
Ik ga nieuwjaar op bigfoots vieren in de sneeuw!!Als ik m'n poten niet breek,tenminste... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Oh das wel vette shit ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Zeer waarcshijnlijk naar mijn meissie, zoep'n ouwehoeren en feesten ![]() |
|
Zal wel weer met schoonouders zijn, en daarna ergens een kroeg in ![]() ![]() |
|
Thuis zitten, me vriendin warm houden, drinken, vreten, gratis vuurwerk kijken, Metaal door me oren gieten ![]() |
|
Hoogstwaarschijnlijk helemaal niets. ![]() |
|
Eej, Hanneke komt misschien naar Venlo, anders kom je maar mee. 20 man zuipen en eten bij mij thuis ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-12-2002 15:12] ![]() |
|
Feestje bouwen in The Stage natuurlijk, We laten ook een honderdtal liter bier door het darmpje over de toog lopen, aan u om de glazen te vullen. metal garantueed!!! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) ![]() |
|
ehm drinken met de familie en dan in de loop van de avond steeds sterkerdere verhalen aanhoren + de kat sarren en tormenteren And my marlboro light ![]() |
|
Vermoedelijk erg weinig. Een paar filmpjes, wat te snacken en een paar lekkere wijntjes halen en samen met Jane relaxen (zoals vrijwel elk weekend dus ![]() Ik heb er geen behoefte aan om met 150 lamme figuren in een café o.i.d. samengepakt te staan en om 10 seconden voor 00.00, 1/1/2003 met zijn allen gezellig te gaan aftellen hehehehe ![]() Ik hoor wel dat het nieuwjaar is als het tuig hier in de buurt haar vuurwerkbommen af gaat steken ![]() ![]() |
|
quote:Nee, dankjewel. Wordt atm gedumpt door J. dus ik ga lekker depri de kerst in. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |