![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik vind het ook helemaal niet leuk om vuurwerk af te steken na paar minuten kijken heb ik er ook al genoeg van. |
|||||||||
|
quote: Haha, ja Bonnie is |
|||||||||
|
quote: ga je ook mee naar arnhem |
|||||||||
|
quote: Hehe ben je ook opzoek naar iets waar die 3 dingen wel zijn? Wat is er in Arnhem dan? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
quote: tss, niet eens naar de So What? ( waddister in Arnhem te beleven? ) |
|||||||||
|
quote: So What Ede langs 't spoor |
|||||||||
|
oh hehe, ok dan [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 28-11-2002 19:23] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: in mijn oude studentenhuis, altijd knoerte druk, een koelkast vol bier, en metal uit de stereo!! |
|||||||||
|
ik ben daar |
|||||||||
|
quote: Dat is altijd goed Bonnie hoe meer zielen hoe meer zatte mensen hahahahaha lol |
|||||||||
|
Hmmm geen idee eigenlijk, zal wel weer niks worden. Uitgaan heb ik geen zin in, betaal 2x zoveel en is het sterves druk. |
|||||||||
|
Ik ga nieuwjaar op bigfoots vieren in de sneeuw!!Als ik m'n poten niet breek,tenminste... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|||||||||
|
quote: Oh das wel vette shit "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
Zeer waarcshijnlijk naar mijn meissie, zoep'n ouwehoeren en feesten |
|||||||||
|
Zal wel weer met schoonouders zijn, en daarna ergens een kroeg in |
|||||||||
|
Thuis zitten, me vriendin warm houden, drinken, vreten, gratis vuurwerk kijken, Metaal door me oren gieten |
|||||||||
|
Hoogstwaarschijnlijk helemaal niets. |
|||||||||
|
Eej, Hanneke komt misschien naar Venlo, anders kom je maar mee. 20 man zuipen en eten bij mij thuis [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 16-12-2002 15:12] |
|||||||||
|
Feestje bouwen in The Stage natuurlijk, We laten ook een honderdtal liter bier door het darmpje over de toog lopen, aan u om de glazen te vullen. metal garantueed!!! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|||||||||
|
ehm drinken met de familie en dan in de loop van de avond steeds sterkerdere verhalen aanhoren + de kat sarren en tormenteren And my marlboro light |
|||||||||
|
Vermoedelijk erg weinig. Een paar filmpjes, wat te snacken en een paar lekkere wijntjes halen en samen met Jane relaxen (zoals vrijwel elk weekend dus Ik heb er geen behoefte aan om met 150 lamme figuren in een café o.i.d. samengepakt te staan en om 10 seconden voor 00.00, 1/1/2003 met zijn allen gezellig te gaan aftellen hehehehe Ik hoor wel dat het nieuwjaar is als het tuig hier in de buurt haar vuurwerkbommen af gaat steken |
|||||||||
|
quote:Nee, dankjewel. Wordt atm gedumpt door J. dus ik ga lekker depri de kerst in. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |