![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen idee. Iemand suggesties ![]() ![]() |
|
thuis alcohol vrienden vuurwerk hoppa ![]() |
|
ja fuck ik weet het nog nait...ik heb geen feestjes dit jaar. In de stad zal ook wel weinig boeiends zijn.. Suck my piss ![]() |
|
nergens! ![]() |
|
quote: ja idd net als kerst...gewoon kut ![]() Suck my piss ![]() |
|
veel kut idd ![]() |
|
quote: Ik vier het misschien wel in de stad.... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
hey hoe was maandag?! ben je nog veel in beeld te zien? ![]() ![]() |
|
quote: Ja was erg gaaf. Waren helemaal geen 15 jarige lui, hehe Nee was allemaal heel, profi. Ik kom echt wel met mijn dikke kop op MTV, TMF en The Box. Ik ben veel opgenomen, maar er blijft vast weinig van over, Was wel erg super om te doen. Nienke van Autumn deed ook mee, en nog wat lui van Salacious gods... Ik waarschuw wel als het er op komt. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Vet tof!! Dan gaan we gewoon met z'n allen die clip 1000 keer aanvragen bij the Box en TMF en MTV stalken met meeltjes ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Tof dat wil ik wel zien! ![]() ![]() |
|
Ik ga hier in de voetbalkantine als groot voetbalfan ( ![]() ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote: Ik weet niet eens of ik het wel wil zien ![]() ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Hoi hoi hoi.... ik weet lekker wat ik ga doen met oud en nieuw. En proberen jullie maar eens om daar aan te tippen....Willen jullie het weten????? Nou nou nou..... ik laat jullie niet langer in spanning zitten voor de meest geslaagde jaarwisseling... IK MOET WERKEN ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
dan meldt je je toch ziek? ![]() |
|
Dat zou op zich wel het toppunt van aso zijn ja.. Nee dat zit er niet, ligt er nml. wel heel erg dik bovenop dan. Ik moet gelukkig maar tot 22.45 werken, en de volgende dag weer om 14.30 present zijn. Kortom ik ga het rustig aan doen dit jaar ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
wat voor werk doe je dan? ![]() |
|
Ik werk in de zorg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
tja, dan is het idd wel aso om weg te blijven. gewoon zorgen dat iemand anders volgend jaar de lul is. ![]() |
|
quote: gewoon eerder je rooster invullen voortaan! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ach, volgend jaar werk ik gewoon weer met de kerst. Een stuk rustiger, heb je ook die verplichte bezoekjes niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Het was mijn uiteindelijke aanvraag ook, anders moest ik nml. twee vroege diensten draaien. Dan was ik om 07.30 uur al de lul geweest... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik ga helemaal nergens heen... Geen zin, geen tijd, geen behoefte, ben gewoon een huismus... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |