![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jagermeister, stond dat niet op die literfles die ik vorig jaar met oud en nieuw heb opgezopen en toen om 7 uur 's ochtends voor m'n huisdeur in slaap ben gevallen omdat ik de deur niet open kreeg? ja. ![]() |
|
quote: Ik weet nog wel meer manieren om het aangenaam warm te krijgen ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Aangestoken vuurwerk in al je jaszakken stoppen should do it! On topic: geen idee, als iemand een idee heeft... Neem wel een fles drank mee als dank voor een eventuele overnachtingsplaats. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Thuiszitten. Om 24.00 ff naar buiten kijken of er een of ander blaag z'n handen erafknalt en dan weer naar binnen voor de tv gaan hangen. Jeffrey Dahmer Rules!! ![]() |
|
ik ga slapen ![]() ![]() |
|
quote: Los daarvan: kwam jij nu ook of niet? (ivm inkopen doen) ![]() |
|
Naar Arnhem natuurlijk,obeperkt bier zuipen, goede metalmuziek en nog gratis te vreten ook. en dat voor 12E Het ![]() ![]() varkensstraat 34 te Arnhem ![]() |
|
Ik ga naar mijn echte vrienden, helaasch geen metal voor mij met oud en nieuw, aangezien er niet nog meer liefhebbers zijn. Wel en lopend (bier) buffet ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik ga in ieder geval de oudejaarsconference kijken. Youpie!!!! Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Ergens waar er twee gratis vaten worden uitgedeeld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:*KWIJL* ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:wahaha -schepje- van die GROTE! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:*Valt al kwijlend om van zn stoel* ![]() ![]() ![]() Hehehe ![]() |
|
Dat drie kwartier-record gaat eraan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Stam Cafe te Heerhugowaard ![]() Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
Café Lazarus te Kerkrade. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ik ga naar mijn bed toe met oud en nieuw.. oud en nieuw zuigt.. Vuurwerk zuigt.. vreemde mensen gelukkig nieuwjaar wensen zuigt.. behalve de champagne, die heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Om dat aangenaam te noemen gaat misschien wat ver. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ik en Rob gaan in het bos zitten.. ![]() |
|
quote: en...??? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: wachten tot zijn ouders klaar zijn met dat "gezellige" gedoe en dan naar bed.. ![]() |
|
Aha oke, ik ga me iig volgooien. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
pas op basjo van erg veel melk wordt je misselijk ![]() |
|
*klets* Bier of whiskey. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |