|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Jagermeister, stond dat niet op die literfles die ik vorig jaar met oud en nieuw heb opgezopen en toen om 7 uur 's ochtends voor m'n huisdeur in slaap ben gevallen omdat ik de deur niet open kreeg? ja. |
|
quote: Ik weet nog wel meer manieren om het aangenaam warm te krijgen |
|
quote:Aangestoken vuurwerk in al je jaszakken stoppen should do it! On topic: geen idee, als iemand een idee heeft... Neem wel een fles drank mee als dank voor een eventuele overnachtingsplaats. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Thuiszitten. Om 24.00 ff naar buiten kijken of er een of ander blaag z'n handen erafknalt en dan weer naar binnen voor de tv gaan hangen. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
ik ga slapen |
|
quote: Los daarvan: kwam jij nu ook of niet? (ivm inkopen doen) |
|
Naar Arnhem natuurlijk,obeperkt bier zuipen, goede metalmuziek en nog gratis te vreten ook. en dat voor 12E Het METALCAFE boven de stortebeker varkensstraat 34 te Arnhem |
|
Ik ga naar mijn echte vrienden, helaasch geen metal voor mij met oud en nieuw, aangezien er niet nog meer liefhebbers zijn. Wel en lopend (bier) buffet Dus dat maakt het weer goed! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ga in ieder geval de oudejaarsconference kijken. Youpie!!!! Don't blush when I rip you open |
|
Ergens waar er twee gratis vaten worden uitgedeeld Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:*KWIJL* |
|
quote:wahaha -schepje- van die GROTE! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:*Valt al kwijlend om van zn stoel* Hehehe |
|
Dat drie kwartier-record gaat eraan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Stam Cafe te Heerhugowaard Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Café Lazarus te Kerkrade. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ga naar mijn bed toe met oud en nieuw.. oud en nieuw zuigt.. Vuurwerk zuigt.. vreemde mensen gelukkig nieuwjaar wensen zuigt.. behalve de champagne, die heerscht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Om dat aangenaam te noemen gaat misschien wat ver. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik en Rob gaan in het bos zitten.. |
|
quote: en...??? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wachten tot zijn ouders klaar zijn met dat "gezellige" gedoe en dan naar bed.. |
|
Aha oke, ik ga me iig volgooien. Bazzio Attacks!!! |
|
pas op basjo van erg veel melk wordt je misselijk |
|
*klets* Bier of whiskey. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |