![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe waar in de hell woont jij in de buurt dan? ![]() ![]() |
|
quote: Ik woon er niet meer maar ik zit nu in Balkbrug, waar men ook wel van 'karbit skiet'n' houdt. ![]() ![]() |
|
quote: oh ja.. nja, is opzich nog wel redelijk dichtbij ![]() ![]() |
|
quote: Heeeej, ik ga oudjaarsdag ook carbid schieten ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik ga in ieder geval zuipen. Verder nog geen idee [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-12-2003 1:07] ![]() |
|
quote: en ik ga lekker hele dag lam animal planet ofzo kijken en bierdrinken ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
hahaha lawinepylen, super! knoepershard! ![]() vlinders dah? BENG BENG BENG! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ah, jij kent die big ook? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Zie, dat wist ik wel! ![]() quote: Gaaf, ik ga hier morgen weer weg! ![]() Waar en waarom zit je morgen dan in Balkbrug? *nieuwschierig* ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Wat is vervoegen trouwens? Kunt je dat eeten? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik ga met oud en nieuw zo veel bier drinken. Ik hoop dat ik op nieuwjaarsdag eindelijk weer eens een fijne kater heb. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
DAT gaat me wel lukken...nu alleen nog voor 12 uur slapen... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik ben uitgenodigd bij vrienden.. FREE DRINK DRINK DRINK!! (mis, bedaar!) Verder hoeft er niks gepland te worden dus.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik vier ouwe nieuwe bij m,n vriendin ![]() En ga met m,n zwagertje en m,n schoonvader de buurt opblazen. ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
Hey! Kijk daar eens: er is verschil.... m'n m,n m'n m,n m'n m,n m'n m,n m'n m,n m'n m,n Jaahaa, de ene is een apostrof en de andere een komma! Wow, Mike, wat een amazing discovery! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-12-2003 16:25] ![]() |
|
quote: Dat is een terugkerend thema bij jou he? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Yahoo! Geen breezah-visite! Heb een lading Hertog gehaald, helemaal van mij! Dus ik ga mijn Oud&Nieuw doorbrengen halverwege de hel... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Het is gewoon gaaf om een komma te gebruiken....dan ben je stoer of zo. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: 'Free' en 'drink' zijn dan ook mooie woorden, toch? ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Weet je hoe moeilijk het is om de apostrof te vinden op een AZERTY-toetsenbord... ![]() edit: Of whatever voor vage indeling ze daar gebruiken... [Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-12-2003 16:30] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
foei altx, QWERTZ bestaat niet ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-12-2003 16:30] ![]() |
|
quote: Damn, ik was net te langzaam met editen... Ik had ff last van kortsluiting in m'n hersenen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: same here ![]() wuust robuust ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |