![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga het kalm houden: vrijdag vroeg werken en 's avonds naar een metalfeestje ijn Gent: dus: vanavond: stappen met enkele mensen, en mits die goedkope busverbindingen superbrak zijn en ik geen zin heb om tot morgenavond brak te liggen.......ga ik héél weinig drinken (3 bier op hele nacht)want ik rijdt. Zaterdag ofzo maak ik dat wel goed ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Over een paar uurtjes is Pandora hier ![]() ![]() |
|
Het probleem is dat er te weinig mensen alleen wonen én plaats hebben. Van zodra ik een eigen stek heb gaan zulke feestjes bij mij door. Ik heb al meerdere keren oud/niuew gevierd bij een neef van me, maar toen ik enkele weken geleden informeerde: zei hij stilletjes en met erg bedrukt gezicht dat hij moest werken (opvoeder) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik ga vanavond naar Judge M Eerst tot 18.00 uur werken ![]() ![]() |
|
quote: Eh, normale werktijd vind ik, vorig jaar klokte ik af om 23u30, funfunfun ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik zeg ook niet dat het niet normaal is Ik baal uberhaupt van werken ![]() ![]() |
|
quote: JUK! Voor dit soort uitingen ben ik eigenlijk allergisch, ...niet dat ik een strebertje ben ofzo. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:Hehe, ik begrijp wel wat je bedoeld ![]() |
|
Eerst indrinken bij vrienden, daarna zuipen in Heathcliffs en Regalis.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
zuipen in mukkus Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Ranzige Roel! Da's nog eens een username! ![]() Ik zit trouwens gewoon bij mijn ouders, die zie ik wat minder nu ik op mezelf woon. ![]() |
|
quote: te gek weer 1 ut liwwadden? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
058eeeh ![]() Striem'n op de pokkel 1227 ![]() |
|
Hûzum - west 1 telefôntsje komst om dien lôntsjeee eeehh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Haha, had ik toch gelijk dat ik iets moois zag opbloeien ![]() ![]() Ik hou het rustig vandaag. Biertje drinken met een maat, muziekje luisteren... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wij gaan met een groep van ongeveer 15 man rondlopen hier in Houten en lekker veel zuipen! ![]() ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
ik blijf 'gezellig' met mn ouders met oud en nieuw, ik had gehoopt op een hele fles champagne sorbet maar die ziet er niet meer naar uit door te gaan aangezien er geen lekker ijs meer is ![]() |
|
quote: Ik ga later op de avond ook nog naar Stairway ![]() ![]() |
|
quote: Veel plezier vanaaf Pacman met Houten onveilig maken ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Naar Katwijk, To Elysium moet daar optreden en ik verkoop hun merchandise. Als we weer in Zwolle zijn (en dat zal niet vroeg worden), waarschijnlijk nog de kroeg in ![]() ![]() |
|
Eerst vanavond naar m'n beste vriend, ff bij hem en z'n ouders een biertje drinken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat wordt wel gezellig en vooral erg dronken I guess.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
zuiopwe!! houdoe! changed to 'ouwe' ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |