|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehm eerst werken, eff tijd doorbrengen bij ehm ouders ofzoiets en dan slapen om vervolgens op 1 januari maar weer te gaan werken |
|
Porrrrrtugal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ons kroeggie!!! Onder het genot van metol ende alcoholische dranken spelfout weggehaald... |
|
Waarschijnlijk in Eindhoven. |
|
quote:Toch naar Eindhoven? Ik snap jullie niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik snap ook niet waarom iemand voor zijn plezier naar Eindhoven gaat [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2004 17:06] |
|
quote: We willen in ieder geval niet in de Azijn zitten dit jaar. Vorig jaar zijn we in de Rockfabrik geweest maar dat is met oud en nieuw ook niet alles. Daarom dit jaar maar eens Eindhoven. Er zal vast wel wat leuks te doen zijn daar. |
|
quote:Sorry dat ik het zeg maar ik vind het een beetje kinderachtig om niet naar de Aek te gaan alleen maar omdat de ex van Domonique daar ook is. Anyway, er is nergens echt veel te doen dus ga ik dichtbij huis zodat ik nog zat naar huis kan rollen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dan heb jij meer gehoord als ik op de kerstsessie. haha Ik weet dat ik 2 jaar geleden niet veel aan de Azijn vond met oud en nieuw. En ik de laatste tijd toch al geen hoge dunk meer heb van de Azijn. Vandaar dat ik in ieder geval ergens anders heen wou. Hoe het dus met de rest zit weet ik ook niet. |
|
quote: is er in t smoesje niks te doen dan? anywayz, ik zit dan in rotjeknor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nou, de rest gaat niet omdat dus de ex van Domonique daar ook vrijwel zeker zal zijn (werd tenminste op de kerstsessies gezegd). Vorig jaar was het trouwens geweldig daar...sterre-zat van al het bier, 2 flessen champagne voor ons alleen (met z'n tweeen hehe) en veel smirnoff en verder een leuke sfeer met goede muziek Hopelijk dit jaar dus weer! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Feest bij Bonnie thuis.... met tap bbq enz enz |
|
waarschijnlijk wordt het Sittard |
|
Thuis. Bazzio Attacks!!! |
|
Eerst bij vrienden, dan naar de Störtebeker. |
|
Voor twaalven: bij m'n vriendin thuis Na twaalven: in m'n eigen huis (eveneens met m'n vriendin) |
|
In een kasteel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: naar oma? |
|
Naar bed. Ik sla die onzin dit jaar maar eens over. |
|
quote: Volgens mij heb ik het allemaal niet echt meegekregen op de kerstsessie. Enne, over het smoesje. Ik vind het over het algemeen een betere tent als de Azijn. Maar dat hebben ze eigenlijk alleen te danken aan het feit dat er haast geen buitenlanders rondlopen en wat minder junks als in de azijn. |
|
Eerst bij vrienden zitten , daarna naar cafe Merz in Dordrecht |
|
met een hoop vrienden wat "gezelligheid' kweken, na 12en misschien nog ergens heen.. afhankelijk van de stemming heeft iemand nog tips voor de regio Delft / Nootdorp? |
|
Tot een uur of 3 in de nacht bij vrienden zitten en dan weer naar huis en mijn bed in. |
|
quote:Hehe, ook al zo zat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |