![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pffff ik weet het echt nog niet het is nog zover weg. ![]() ![]() |
|
ik ben in de kroeg geweest ![]() true disco chick ![]() |
|
zo .. go girl! ![]() |
|
ja het was wel geslaagd feestje, 12,50 en dan hele avond gratis zuipen..... ik bedoel maar. ![]() |
|
hm dan heb jij dat goedkoper voor elkaar dan ik had....wat niet wil zeggen dat ik meer heb betaald dat gedronken of course zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ik ben lekker bij mijn vriendin geweest. En op nieuwjaarsdag zijn we met haar familie nog lekker uit eten geweest. ![]() Bring The People Together ![]() |
|
schop... ![]() |
|
Thuis, met mn vriendin, mn zusje met haar vriend, vriend van me met zn vriendin, wat kennissen en familie ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Ik ga naar m'n vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Klinkt nogal saai allemaal, gaat er niemand naar een plaats waar veel volk samenkomt ofzo ? ![]() |
|
Nog geen idee, als het maar lallen wordt vind ik alles wel ok ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
ik heb nog geen idee, m'n mogelijkheden zijn zoals ieder jaar waarschijnlijk weer beperkt. (vorig jaar was 't hartstikke leuk!) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 01-12-2003 13:51] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Wij gaan naar Amsterdam ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ja dat zal jij dan wel vinden maar ik totaal niet ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Wat je fijn vindt natuurlijk... ![]() |
|
Ik ga als vanouds naar de mensenmassa op Oude Markt in Leuven. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
aan de ene kant vind ik oud & nieuw hartstikke leuk, aan de andere kant een ramp (ik ben nogal panisch voor knallen) Dus tja, m'n mogelijkheden zijn redelijk beperkt, de stad in ed. zou echt foutgaan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
naar Portugal, naar mijn vader wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Weet jij per toeval of dat ding in JC de bosuil (in weert dus) een beetje goed zou kunnen meevallen ? Wat muziek gaan ze daar draaien ? ![]() |
|
quote: Mja, knallen haat ik ook, en in overvolle café's krijg ik het soms benauwd (hier in Leuven is er elk jaar overdreven veel volk), maar ik wil er toch wel bij zijn dit jaar om van iedereen 3 kussen te ontvangen. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
misschien in vlaardingen naar een groot feest met allemaal metalheads.. waarschijnlijker is dat ik bij m`vriendin ga zitten ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Tja, ik heb af en toe echt last van paniekaanvallen, dan valt er geen land meer met me te bezeilen. Maar hoe ouder ik word, des te beter 't gaat, moet ik zeggen, de afgelopen paar jaren ga ik met oud & nieuw altijd even naar buiten. En trouwens, ik ben allang blij dat 't dit is waar ik bang voor ben, en niet iets anders waar je veel vaker mee in aanraking komt. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 01-12-2003 14:07] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote:k heb er nog nooit nieuwjaar gevierd, maar er is grote kans dat er veel metal zal zijn....vorig jaar werd er 2 minutes to midnight gedraaid in ieder geval..hehe feestjes in de bosuil zijn vrijwel altijd een succes [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 01-12-2003 14:08] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |