![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dansen in de gigant ![]() ![]() |
|
quote:Klinkt goed. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Geloof dat de planning is om nar Karnivoor te gaan ![]() Alleeneven kijken hoe ik dat combineer met mijn vriendin die graag om 12 uur bij der ouders is ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik denk dat ik gewoon eens helemaal niks ga doen.. ![]() |
|
Vorig jaar gedaan, was wel prettig... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Hehe, ook wel eens met O&N in de kroeg gezeten. Das ook wel apart, 12 uur handje geven en weer een biertje bestellen en gewoon ouwehoeren terwijl de rest van de wereld ontploft ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik ga met een grote groep mensen bij een kameraad langs, maar ik geloof niet dat hij dat al weet. ![]() ![]() |
|
quote:Terugkomen van skieen, biertjes drinken en mezelf van de nodige blaatverhalen ontdoen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Je gaat er op vooruit. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Net zoals wijn, groeit de man met de jaren. ![]() En wat zijn jouw plannen dan, Nix? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ga je daarna je koffers pakken voor je emigratieplannen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Daarvoor moet mijn portemonnee nog iets meer groeien, Disrespectre. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
O, ik meen je toch duidelijk horen zeggen dat je opstapt mocht SP en PvdA in de regering komen, en zoals dat er nu uitziet... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Nee, ik heb gezegd dat ik zo snel mogelijk zal emigreren als Onze Grote Leider, met de Grote Glimlach en het Almachtige Geluk, zijn Stralende Persoonlijkheid over ons zal gaan regeren. Zo snel mogelijk wil niet zeggen dat het me meteen lukt. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Loze beloftes dus! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Wil je me zo graag weg hebben? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hebben ze internet op de Zuidpool? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Ik krijg overal wel internet gefixt. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Lekker in Cracow feeschten , bier zuipen en braadworsten vreten. Verder lekker skieen in Zakopane en apre skieen ook. Verder maar eensch m`n badkamer onder handen nemen.. Maar dat niet op oudjaarsnacht tuurlijk ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote:Oeh, kinky, misschien jullie ook maar opzoeken met nieuwjaar. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Vroeg naar bed. ![]() ![]() |
|
quote: Hahaha durf je toch niet. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Ik ben wel een beetje bang voor grote metalmeiden ja. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |