![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Naar het Nes-festival ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Theedrinken en na Sesamstraat naar bed ![]() ![]() |
|
Dineren met Hollanders ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Jij ook al? ![]() ![]() |
|
quote: oh jee, succes ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Ach... ![]() Als ze nou eens wat minder zouden kakelen, en wat meer nuttige dingen op normale toon zouden zeggen, dan ja, dán... Dronken zijn ze echter wél leuk ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: uhr kakelen wij? ![]() ach dronken Belgen zijn ook vette pret! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Een Belg die een ander beschuldigt van kakelen? Contradictio in terminis! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:De Nederlandse dames die ík ken zijn wel van het kakel-soort hoor. En ontken niet dat dat onmogelijk is! ![]() Nee, zal wel ok worden, lekker eten enzo ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Dat ligt er niet aan dat de dames Nederlands zijn. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ok, klopt, m'n moeder doet meestal gezellig mee ![]() Hoedanook, het blijft vervelend voor mij! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Hou ook rekening met die Nederlanders die met die Belgen zijn opgescheept. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Ik ga iig gezellig biertjes drinken en mezelf van de nodige blaatverhalen ontdoen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Nou, niet echt. Ze hebben zichzelf nogal uitgenodigd, en 't is dus vrijwillige pijniging. ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Gekke Nederlanders... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
goed he? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote:Da's toch knap, dat krijg ik zelfs voor elkaar met oud&nieuw ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 01-01-2005 16:57] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Krijg je idd rond 5h30 al te maken met borstels en dergerlijke zaken ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Nog geen idee eigelijk. ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik denk dat ik dan compleet naar de klöte ga van de drank en drugs. ik weet alleen nog niet waar. ![]() ![]() |
|
fikkie steken natuurlijk!! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Knuffelen met Stigma. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |