![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:dan komen we elkaar vast wel tegen ![]() ![]() |
|
quote: Ow yeah, dat wordt weer geweldig!! ![]() ![]() |
|
quote: Hoe bedoel je? Schaakspel en theepot staan al klaar. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: gaaf, mag ik ook komen? Lang niet meer geschaakt ![]() ![]() |
|
quote: Dat mag dat mag! GE-ZEL-LIG!!!! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
... wat is schaken in België? ![]() |
|
ik heb een tap met 80 liter bier eraan ![]() ![]() ![]() |
|
oef ... bah ![]() ![]() |
|
quote: anaal droogpoppen ![]() ![]() |
|
..droogpoppen? ![]() |
|
quote: Da's eigenlijk Kinky Scrabble. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: )*( ![]() ![]() |
|
quote: ... euhm ... dat is scrabble met woorden als .. ??? ![]() |
|
quote: Nee nee nee, je begrijpt het niet! Kom gerust langs.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Laat ik dat nou eens niet doen .. Maar leg uit .. ![]() |
|
ze heeft zich teruggetrokken ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Maar ik ben niet zo goed in taal.. Nu, wat ik écht ga doen met oud en nieuw, is weglopen van mijn huisje, want een van mijn huisgenoten organiseert een feest voor zijn tientallen (hoe is het mogelijk?) vrienden, en ik vrees dat het hier techno-R&B avond wordt. Ja ja.. Hoe het zo ver is kunnen komen? Tja, die huisgenoot ZIET er metal-achtig uit, maar bij nader inzien is dus gebleken van niet. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik ga met een vriendin naar Verval. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Kinky .... ![]() |
|
quote: Inderdaad.. Daar is mijn Scrabble niks bij. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Is Bier drinken kinky?? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Nee wel sexy ![]() |
|
Ook niet, Bier drinken is gewoon relaxt. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |