|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liters champagne naar binnen kantelen, is traditie met oud en nieuw. Misschien ook weer een rel met een paar negers |
|
quote:Kent u het gat Apeldoorn? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik ben er nog nooit wezen stappen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Al eens in de rock inn geweest dan? |
|
quote:Idd. Ik ga nog liever naar N'leusen! (nee ook niet feest met een rietje, maar wel veel bekenden.) Subtiel kamerolifantje |
|
Och, ik ga wel in ons Deurze uit. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Uitgaan is voor Br33z4HhH's. Echte mannen lounchen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:We gingen er toch heen op onze eerste date ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:'loungen'. Wanneer is ons cognacnipavondje? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Doe een gooi. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nou dolletjes. Maar neuh, voor 2 drankjes ga ik niet voor 10 euro in een kleine kroeg hangen. Dan toch liever naar bed and breakfast ergens bij zee. |
|
quote:Dat kan ook geregeld worden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sterker nog, dat is al geregeld Dus jij kunt met een gerust hart naar Zwolle gaan, ik ben afwezig |
|
Ik zie wel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:jij hebt al wat staan man. Fuck the world and fuck you |
|
O ja? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:had Raymond het niet gezegd ? bij mij zuipen. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt. Dat was ik alweer vergeten. Mijn geheugen is vorige maand officieel doodverklaard. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:je kan eventueel die maat van je ook meenemen man.is geen probleem Fuck the world and fuck you |
|
Ok. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Anders vanavond nog even msn ? moet nu gaan arbeiten, dus vandaar hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Is goed, kerol. Werk ze. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
In Utrecht zoals het er nu naar uitziet quote:Hoe krijg je dat voor elkaar? En was het een mooie gepaste uitvaart? |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |