![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ga naar doetichem. en proberen de volgende dag zonder geld weer thuis te komen ![]() gaat echt wel heerschen morgen ![]() ![]() |
|
Nog heel ff en dan gaan Schreddie en ik onze voordorst wegwerken ![]() ![]() |
|
Eindhovuh du gekstuh! ![]() |
|
Nog geen flauw idee. Straks even paddo's halen en dan nog iemand zien te strikken om mee te trippen vanavond. ![]() |
|
Nou, ik ga jullie verlaten. Dat je er een blasfemische avond van mag maken!!! Vomit on g0D's child!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ga me de tering zuipen met wat maatjes ![]() ![]() ![]() my signature........ ![]() |
|
Feestje bij vrienden hier in Haarlem So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Ik ben er nog over aan het nadenken waar ik heen ga. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
en ik ga nog steeds mn zus pesten vanavond.... als ik wakker blijven ken ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Om 01.00 een feest met +/- 50 vrienden en vriendinnen. Word erg gezellig, 10 euro entréé en dan gratis drinken. We hebben 5 bakken vol met flesjes bier -Hertog Jan -Dommelsch -Gulpener -Brand -Amstel Voor ieder wat wils!! ![]() |
|
Ik ga vanavond naar SCUM, daarz it zo'n beetje de hele jeugd van Katwijk. Ze hebben netjes de house en de metal van elkaar gescheiden ![]() Alleen zijn zelfs de metalbands vanavond niet echt ok. Nl: Montany (jengel metal), Smogus (verschrikkelijke nu-metal) en Chen Mo maar dat ken ik verder niet. Op zich is het wel tof dat er zo'n megafeest in Katwijk wordt georganiseerd met zoveel vrijwilligers en dat er binnen geblowd mag worden ![]() Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! ![]() |
|
Nog effe en dan WODKA ... ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben eruit! Ik ga naar de lokale kroeg in Heusden. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik ga eerst hier thuis hangen, waarna ik langs MetalgirlOphelia ga, en dan door naar de Paul (de zanger van ENFEEBLE!!! ![]() ![]() |
|
ik zit met Jane te snacken en wijn te zuupen, verder hebben we vodka, champagne, diverse biertjes e.d. in huis ![]() ik denk dat ik de deur niet meer uit ga.. hmm hooguit ff bij een vriend 1 straat verder langs. ![]() |
|
zuipen 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
straks trek ik het stad in ![]() |
|
Naar bed naar bed zij duimelot.... ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Gewoon thuis dus. ![]() Wel met S. ![]() ![]() |
|
De plannen waren een beetje in de soep gelopen dus heb ik uiteindelijk oud en nieuw gevierd samen met S. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Bij ons is alles goed gegaan iedereen veel plezier en tjokkefoll !!! ![]() |
|
onze geheid kankerverwekkende blasphemische nieuwjaarsbom is mislukt... Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat blijkt, de wereld bestaat nog ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Met oud en nieuw ga ik naar Zenial, feest vieren!!!!! ![]() ![]() edit: shiiiiiiiiiiit het is al 1 januari ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 01-01-2003 18:37] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |