![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
ja .. zeg dat dan .. |
|||||||||
|
Lekker thuis. |
|||||||||
|
Nog geen idee, zal wel ergens heel erg lam worden en dan maar hopen dat ik 's ochtends de weg naar huis terugvind Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|||||||||
|
Ik blijf thuis, maar krijg wel 23 mensen op bezoek |
|||||||||
|
Schoon naar Inisheer, ierland met me girl schooooooooooon op de gemak! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|||||||||
|
quote: Nee je gaat met ons mee naar Eindhoven "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
quote:Convince me. |
|||||||||
|
Ik blijf op "het" moment van 12uur gwoon thuis, en om 1uur ga ik naar een feest bij ons in het dorp |
|||||||||
|
quote: Nou ik zou het al weten, thuis of weg zou ik al voor weg kiezen, waar het ook mag zijn. It's your choise "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
quote:Nee, overtuig me eens waarom ik naar Eindhoven zou moeten gaan? Wat en vooral waarom is het daar leuker dan elders? |
|||||||||
|
quote: Ik ben er, nou goed Kan ik niet, want Eindhoven ken ik verder voor geen meter. Ben er 1 keer door heen gelopen. Maar ik vind alles beter dan thuis zitten dus! Zoek t maar uit wat je doet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
BIES BOS --> Dort Daar ff de boel weg gallen Wiegen Meister ! |
|||||||||
|
Naar Shredhead |
|||||||||
|
quote: Heej heej rustig he, gaat mijn biesbos niet kapot maken Tis Dordt met DT "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
veel plezier als je de biesbos wil slopen, lukt je ammenever nooit niet op 1 dag :D My madness, my sadness |
|||||||||
|
quote: He maxima,..... heb ik je wat gevraagt Wiegen Meister ! |
|||||||||
|
quote: ten eerste ben geen maxima ten tweede, moet wel opkomen voor mij stad he "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
|
Lekker voor de tv hangen en nu 12ven naar een goede vriendin van me. |
|||||||||
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-12-2002 13:06] Wiegen Meister ! |
|||||||||
|
quote:Doe Mir en Mar de groeten. On topic: denk dat ik eens een keer weer het centrum inga, kijken of er ergens bier te scoren valt. Ik zie wel. Verder is er toch geen ene f**k te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2002 21:10] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|||||||||
|
quote: Ha. jij ook! |
|||||||||
|
Carbid knallen bij een maat van me. En me verder volstoppen met allerhande versnaperingen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
ik ben lekker thuis, net als nu met Kerst bla...bla...bla... |
|||||||||
|
hmzz...laat dat lekker er maar uit "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |