![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja .. zeg dat dan .. ![]() |
|
Lekker thuis. ![]() ![]() ![]() |
|
Nog geen idee, zal wel ergens heel erg lam worden en dan maar hopen dat ik 's ochtends de weg naar huis terugvind ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik blijf thuis, maar krijg wel 23 mensen op bezoek ![]() ![]() |
|
Schoon naar Inisheer, ierland met me girl schooooooooooon op de gemak! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
quote: Nee je gaat met ons mee naar Eindhoven ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Convince me. ![]() ![]() |
|
Ik blijf op "het" moment van 12uur gwoon thuis, en om 1uur ga ik naar een feest bij ons in het dorp ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nou ik zou het al weten, thuis of weg zou ik al voor weg kiezen, waar het ook mag zijn. It's your choise ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote:Nee, overtuig me eens waarom ik naar Eindhoven zou moeten gaan? Wat en vooral waarom is het daar leuker dan elders? ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben er, nou goed ![]() Kan ik niet, want Eindhoven ken ik verder voor geen meter. Ben er 1 keer door heen gelopen. Maar ik vind alles beter dan thuis zitten dus! Zoek t maar uit wat je doet "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
BIES BOS --> Dort ![]() ![]() ![]() Daar ff de boel weg gallen ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Naar Shredhead ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heej heej rustig he, gaat mijn biesbos niet kapot maken ![]() Tis Dordt met DT ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
veel plezier als je de biesbos wil slopen, lukt je ammenever nooit niet op 1 dag :D My madness, my sadness ![]() |
|
quote: He maxima,..... heb ik je wat gevraagt ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: ten eerste ben geen maxima ![]() ten tweede, moet wel opkomen voor mij stad he ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Lekker voor de tv hangen en nu 12ven naar een goede vriendin van me. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 25-12-2002 13:06] Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote:Doe Mir en Mar de groeten. On topic: denk dat ik eens een keer weer het centrum inga, kijken of er ergens bier te scoren valt. Ik zie wel. Verder is er toch geen ene f**k te doen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-12-2002 21:10] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ha. jij ook! ![]() |
|
Carbid knallen bij een maat van me. En me verder volstoppen met allerhande versnaperingen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
ik ben lekker thuis, net als nu met Kerst bla...bla...bla... ![]() |
|
hmzz...laat dat lekker er maar uit ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |