![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bzzzp. Oud Vuil. ![]() |
|
woohooooooooooooooooo! BIER! ![]() ![]() ![]() |
|
Pfff...ben naar de brothers geweest. Bier was enorm aangelengd met water, was compleet nuchter toen ik thuis aankwam om 7:15 ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
AAh das mooj kut...bier met water./.. Ik had heineken hiero...goed te doen..!! Zo de onzin is weer afgelopen en we kunnen weer de rotzooj opruimen.. Suck my piss ![]() |
|
Ik ben vannacht gewoon met wat vrienden bij elkaar gaan zitten zuipen ![]() Een hoop Tsjechische en Oostenrijkse likeuren uitgeprobeerd ![]() En vanavond naar de enorm trueƫ Smid in Reymerstok ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-01-2004 14:39] ![]() |
|
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!!! ![]() ![]() ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
ik heb 't samen met m'n vriend bij vrienden gevierd. Die wonen op 4 hoog, 't balkon was een superplek om 't vuurwerk te bekijken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Bij Judge M 6 hoog...goed uitzicht ![]() ![]() |
|
Ik zat op 11 hoog ![]() ![]() |
|
Altijd baas boven baas natuurlijk ![]() ![]() |
|
Ik zat op de begane grond ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Lijkt me ook het beste. Ik heb het gvd zo'n 26 uitgehouden. Volgend feestje toch maar weer met iets meer bier, dat wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Even dit topic een schop geven! Vorig jaar waren er rellen met een groep negers, zij vonden het nodig om vrienden van mijn broer uit te schelden (zijn allemaal van die lonsdale gabbers, dus daar hebben die negers het niet zo op ![]() Ik werd er natuurlijk weer bij betrokken ![]() Ze zullen dit jaar wel weer langskomen.... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2004 14:48] ![]() |
|
Lief. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Zeker vooral omdat er op een gegeven moment complete families bijkwamen. Pa, ma grootmoeder etc. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-12-2004 14:52] ![]() |
|
quote: tsja zo'n gezellig familieuitje met oud en nieuw hoort erbij he ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
zoals de afgelopen 2X: 22.00 op bed 1 januari 14:00 er weer af [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-12-2004 14:54] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Vind je het zo kut? ![]() |
|
Of vier je het met je vriendin? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
nogal, iedereen wil wat debiel blowen en zuipen . vind ik geen reet aan tenminste niet van 0.00 tot 6.00 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: hmm zou kunnen eens kijken of zij dr ook voor in is ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Bij Bonnie! ![]() |
|
Naar Rotterdam!!! zuipe bij maten van me :D ![]() ![]() |
|
Iets met Stigma maar wat zijn we nog niet echt uyt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |