![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Naar de meest kansloze toco in Midden Nederland: De Brothers ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik blijf lekker thuis oliebollen eten! ![]() ![]() |
|
Mukkes, kroeg in Leeuwarden ![]() Alleen hoor ik net tot mijn grote spijt dat de grootste hoer uit Leeuwarden en omstreken er ook zal zijn, en geheid mijn avond gaat verpesten ![]() Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
quote: Mmmmzzz waarom zou die hoer jouwn avond verpesten ![]() The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? ![]() |
|
komt u uit lwd? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Waarom zou je je avond door iemand laten verpesten. Je kan je ook gewoon niks van der aantrekken of iets anders leuks gaan doen. ![]() |
|
Nee, veenwouden, maar ben wel vaak in lwd Ach, opzich heb ik niet veel met haar te maken, maar als ik alleen haar rotkop zie word ik al chagrijnig Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
mag ik vragen hoe die "persoon" heet kom best vaak in de mukkes Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Ach, dat kan je toch soms hebben? Ik heb ook te vaak mijn avond door zo'n mens laten verpesten.. Maar dat doe ik nu niet meer, nu lach ik d'r gewoon uit ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: die hoer? Leanne, maar ze komt daar niet zo vaak. Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
woont die in lwd? ken(groot woord) wel iemand met die naam maar dies denk ik 17 ofzo Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Euh, nee 1 of ander kutdorpje Raerd ofzo.. Ze is 16, dus zou best diezelfde kunnen zijn, het is iig een klein huppelend hypocriet achterbaks kankerwijf. Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
ach...omleggen mag tegenwoordig vrijwel zonder straf...dus leef je uit... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik ga naar een fruitloods waar ik de hele avond ga genieten van commerciële house en rnb! ![]() ![]() |
|
Neem een discman mee... ![]() Tja ik blijf thuis, oliebollen eten enzo. ![]() dood ![]() |
|
Ik geloof dat ik naar Nijmegen ga... is daar iets te doen? "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". ![]() |
|
quote: Zo, da's in ieder geval duidelijk... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Denk je dat we nog plek voor Doomy in bed hebben? Ik vind het zo zielig ![]() ![]() |
|
nog steeds geen idee, meeste mensen hebben wel goed plannen maar vaak: "ja, we gaan daar pas later in de nacht heen..." ![]() ![]() ...... Maar ja, die kunne zich eerst enkele uren suf neuken *zucht* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik schijn ergens in Groningen te zijn, in een toko met een 70-s party (hell fuck, ik kom daar gewoon metal binnen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Lekker thuis voor de tv met een grote schaal oliebollen en appelbeignets, cabaret oid kijken. En na 12-en lekker vanaf het balkon vuurwerk kijken (woon op de 17e verdieping dus ik heb een enorm uitzicht en dat ziet er echt mooi uit). Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
ik ga striekers knapp'm en karbit skiet'n.. hehe ![]() ![]() |
|
quote: Ah, jij komt hier vast en zeker uit de buurt! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |