![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Toch nog een vraagje, hoeveel volk gaat daar binnen ? (om te kunnen schatten of het een feest of een feestje wordt .) ![]() |
|
Ik ga met oud en nieuw mee met To Elysium, die hebben dan ergens een optreden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
... ik ga OF naar noord Frankrijk ergens, OF ik ga es vroeg in mn nest kruipen... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bij vrienden (in nederland), feestje. dat word ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Ik ben tot 's avonds uur of 1 thuis, daarna ga ik naar een feest bij ons in dorp. Muziek is wel 99% zwaar bagger, maar drank is gratis ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb nog geen flauw idee ![]() ![]() |
|
quote: En dan wordt er beweert dat jij je zaken goed op een rijtje zou hebben. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Héhé, zonet besloten ende afgesproken dat het Frankrijk wordt... gezellig 3 daagjes weg met Katharina. ![]() ![]() ![]() |
|
Ik blijf thuis; ik ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
quote: De hele nacht zat in't Frans moeten lullen? ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Oja, ik spreek redelijk goed Frans tegenwoordig... en dan nog vooràl als ik zat ben ![]() ![]() |
|
Oja, zat-zijnde vloeien alle talen er vlot uit, behalve Vlaams. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Wat ik wel weet is dat ik dan zin heb in alcohol ![]() ![]() |
|
Zuupen, woar da wk nog nie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik ga wat rond hangen en bier drinken in de lokale feest tent hier.... ![]() ![]() |
|
quote: hehe, hoe zou dat komen eh ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Misschien chaletje huren ergens in de Ardennen of in SunParks met een bende maten alhoewel we waarschijnlijk te laat zullen zijn met boeken ![]() en anders bij ons thuis gezellig eten, zuipen en alles doen wat niet deugd tot een stuk in de ochtend. ![]() ![]() ![]() ![]() 'kZie da wel volledig zitten!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
als ik maar bij mensen kan zijn waar ik veel om geef, waar dat is maakt me eigenlijk niet uit. En om heel eerlijk te zijn wanneer ook niet, als het maar vaak is ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
zuipen in den kroeg ![]() |
|
EH? VERDOMME, daar heb ik nog niet aan willen denken ![]() ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Dat wordt waarschijnlijk in Oostende uitgaan met mijn vriendin ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ga denkik thuis bidden tot satan zodat het einde van de wereld een jaar uitgesteld word, na afloop nog wat bacardi drinken met mijn maten. I am the 1%. ![]() |
|
BaCaRdI BrEeZaH! ![]() Ik ga naar m'n meis toe met oud en nieuw ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |