![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ze hebben mij het juiste levenspad laten zien. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
deel je ervaring met ons.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Metal en vuurwerk zijn gay. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Mwoah... Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ik bedoelde verbaal ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
LOL!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik vertik het nieuwjaar te vieren. Kerst is al erg genoeg! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote:Je bent al een grote meid! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dat is waar! Ik mag tegenwoordig al zelf kiezen wat ik doe! (Hoewel...) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: donderdag sates rijgen en vrijdagmiddag tap ophalen in duitsland ![]() ![]() |
|
quote: nu alleen dat Frans nog afleren ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat is sowieso al erbarmelijk genoeg, dus veel afleren is er niet aan. Misschien iets dat ik op oudejaar kan doen. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Iedere ZM er is welkom in mijn kroeg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Carbid schieten & Bier drinken ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote:Ik hoop toch echt dat er in Leuven meer te beleven is! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
met een boel mensen ons dood zuipen in rotjeknor ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
melkbus schieten en bier drinken en nog meer bier drinken en lol hebben ![]() ![]() |
|
New Year's Eve @ VersuZ : www.versuz.be !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
quote: Aha...dan komen we elkaar misschien nog tegen...marcel en ik doen eerst nog met een vriend gourmetten, dan thuis goed indrinken en dan ook nog Sittard in...Tapas,Ernesto's en Fenix, was vorig jaar wel gezellie ![]() ![]() |
|
quote: Laat me raden, de Fixxer? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: FixXxer om juist te zijn, ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |