![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O. ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nog niets in de planning, zoals altijd. We zien wel waar het schip strand. ![]() |
|
ik heb laatst vaag mijn beste vriendje uitgenodigd hierheen te komen met oud en nieuw, denk dat ik hem daar maar aan ga houden ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk bier drinken tot de morgen zon weer vol aan de hemel staat. Against God and Government ![]() |
|
Middag zon dus. ![]() |
|
zoepn tot wie dr bie neerdondert!!!!dan heb wie die eerste kater teminste al te pakken het nieuwe joar!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik kreeg een leuke uitnodiging van Cadaveria en Valorian, maar kan helaas niet. Ik ga naar Schoorl, een weekendje. ![]() |
|
Met een paar vrienden wat eten, drinken, schreeuwen, vuurwerk afsteken en dergelijke..... dus komt wel goed enk ik ![]() ![]() |
|
quote: yep help ie mie de koein an den tietn zittn??? ![]() |
|
Veel te veel zuipen, en kotsen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Vreten, drinken, "viel Heil und Siegen" naar Greycloak sms'en, en in Duitsland feiern! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zuipen bij karnivoor dus ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Als dat niet gezellig wordt... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
hehe ach vast wel ![]() was je der vorig jaar trouwens ook bij? kan me der niet zoveel mer van herinneren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-12-2006 7:06] Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
zie edit ![]() Je moeder. ![]() |
|
Nee vorig jaar bij Mayo gevierd...daar ben je zelfs nog ff langs geweest ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
oja, daarom, had je wel gezien, wist alleen niet meer waar Je moeder. ![]() |
|
hehehe ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
en net ook maar even een brg en w817tjes gemaild ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Nee, dit vinden en roepen is te 2003. ![]() Ik denk dat velen er bewust voor kiezen omdat ze vrienden gehad hebben, familie al eens gezien hebben, de kroeg ooit onveilig hebben gemaakt of op welke andere manier dan ook al nieuwjaar gevierd hebben. ![]() ![]() |
|
of getrouwd zijn ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |