![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-12-2006 17:55] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
argh. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ach lach toch eens emohomo ![]() |
|
Ja wel... ouderwets oliebollen bakken, tig bier drinken, lijntje leggen niemand zeggen, tig bier drinken, iedereen de tering wensen, tig bier drinken, lijntje leggen niks zeggen, tig bier drinken om vervolgens kats wous ergens op den eerschten van den nieuwen jaar te craschen... ![]() |
|
quote: En de vrouwe sleep jij daarbij mee? Hehe, gezellie! ![]() |
|
nee... die heeft ze wel allemaal op een rijtje... ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe dat scheelt dan weer. Leuke collega lijkt ze me wel, ik gok een blijvertje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-12-2006 18:22] ![]() |
|
hahaha... ja...de zwolse wereld is klein! leuk is ze en een blijvende collega denk ik ook! ![]() jij naar Scheveingen? wat moet je daar doen? ![]() |
|
quote: Mag ook wel eens een keer, een blijvende (en leuke, want die missen ook nog veelal binnen de stichting) collega.. hehe blij niet meer op de woning te werken trouwens. Ik niet naar Scheveningen nee, naar Schoorl.. daar gezellig oud en nieuwen. Keertje wat anders dacht ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-12-2006 18:28] ![]() |
|
Besloten bij nader inzien maar gewoon niet aan oud & nieuw te doen dit jaar ![]() ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
aha... klopt... Zwolle zuigt ook... elke keer dezelfde rotkoppen... ![]() ![]() |
|
quote:lachen is voor hippies die de harde werkelijkheid niet onder ogen durven komen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je hebt steeds geen geld om leuke dingen te doen, zo lijkt het.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
@ Herrie ![]() Alhoewel vorig jaar wel lol gehad met wat zmers en non-zmers hier in huis hehe. Maarre naar de stad ofzo doe ik niet, niet zoveel trek om in een tering druk cafe te staan met dezelfde lui als anders en dan entree dokken voor 1 of 2 drankjes gratis. Stom systeem ook, met die toegangskaarten in de voorverkoop. Ik wil gewoon dan beslissen of ik 5 minuten later de stad in wil. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-12-2006 18:33] ![]() |
|
quote:Join da club. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:stoute spectre. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Me helemaal mental zuipen in Drachten bij Vargen666 en Amarantha. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Wat een grapjas. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Anders neem je die pijp ook mee ![]() Hier wordt vanavond de nieuwste creatie getest, hehe Ik weet volgende week of ik die WD1TT heb trouwens. ![]() @Greycloak dus. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 15-12-2006 18:47] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Iets lekkers koken denk ik. Ik heb wel zin om een enorm stuk wildgebraad klaar te maken en dat dan te verdrinken met liters wijn. Jammer dat er vego's in het gezelschap zijn ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Zijn geen mensen om mee aan die ingewikkelde constructie te gaan hangen helaas. Denk dat het vuurwerk er wél veel intenser van wordt. Ok @ WD1TT! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mijn armen van mijn romp knallen! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |