|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb van de week bij een vriend van me GTA Vice City gespeeld.. Wat een ongelooflijk gaaf spel is dat. Ik heb me meteen voorgenomen mijn PC binnen afzienbare tijd dusdanig te vernieuwen dat ik ook weer mee kan in de wereld van de games, want met het apparaat dat ik nu heb staan, lukt dat helaas niet.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Laatst de demo van Rise of Nations gedownload, erg goaf. Age of Empires-esque edoch uitgebreider, wat wil zeggen: Meer nadruk op veroveren van gebied en economie. |
|
Posted 17-05-2003 20:41 by Dunne_Hein -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 17 mei 2003 20:39 schreef webblaster wim het volgende: hehheh, eindelijk heb ik de demo van postal2 binnen. nou nog ff 18 mb aan nieuwe videodrivers downen, wat blijkbaar nodig is. this better be a good demo. -------------------------------------------------------------------------------- hij is wel amusant, alleen een beetje kort. Je kan namelijk maar 7 minuten spelen unquote. gvd gvd gvd, na het installeren van de drivers, is m'n hele peecee in de war. en dat voor maar 7 minuten spelplezier. het lijkt wel sex. Oud Vuil. |
|
quote: heb iso al liggen hier, ff gespeeld. Het is idd wel een verbetering op AoE, wat ik overigens een zeer matige RTS vind. In deze zit wat meer tempo en niet teveel resource gezeik. Stuk beter als AoE mag ik wel concluderen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
maar waar blijft doomIII. Oud Vuil. |
|
Fallout 1 en 2 No meat is sweater |
|
quote: *tapt 4 biertjes en geeft er 2 aan invuistus* [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 26-05-2003 22:51] |
|
quote: Ik probeer er nog steeds aan te komen! Ik ben momenteel verslaaft aan Tales of Phantasia. |
|
Van het weekend "Enter the Matrix" voor mijn spelcubus gekocht. Wel jammer dat de graphics van ps2 kwaliteit zijn. Kennelijk vonden ze het niet nodig om die op de cube wat op te leuken. Maar het is zeker een heerschend spel. |
|
cube is ook zooi, niet voor niets dat nintendo er zo weinig van verkoopt. Enniewee ik heb em gratis voor de pc en het is wel grappig ja. En Doom III komt dit najaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dan MOET ik gewoon beschikken over een nieuwe pc.. want ik kan nu geen enkel spel meer spelen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik wacht wel op Quake 4 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Ik heb Fallout1 voor € 7,5 zien liggen, jaren terug demootje gespeeld, was wel tof. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Jammer dat die zo kort en makkelijk is. Maar verder is het wel een vet spel. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 27-05-2003 14:41] |
|
quote: ik vind makkelijk nog wel meevallen. ben nu bij die agent helicopter in de control tower op het vliegveld. Ik krijg dat ding de lucht maar niet uit |
|
Misschien heb ik die ook met geluk verslagen maar ik gebruikte een shotgun en wanneer hij tevoorschijn kwam gebruikte ik bullet time en schoot 4 keer op hem. Toen ging ik achter een pilaar wachten tot hij weer tevoorschijn kwam en toen deed ik het zelfde en toen stortte hij neer. |
|
Ik zat te wachten op DoomIII, maar sinds ik die presentatie van Half-Life 2 hebt gezien mag Carmack van mij doodvallen :-) Het is me gewoon veel duidelijker geworden wat ik leuk vind in games. En dat is niet 5 uur lang in donkere nauwe gangen ronddwalen en dan het spel hebben uitgepseeld, hoe mooi de schaduwen ook zijn. Geef mij maar lekker interactieve omgevingen. Wezens pletten met vallende containers, of met weg vliegende auto wrakken nadat je er een granaat achter hebt gegooid. |
|
quote:ik heb dat ding gechopt met een of ander automatisch wapen en dan schietend die sidecartwheel bullettime dinges doen... gaat prima... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik wil juist beide. Een donkere nauwe gang die interactief is. grrr |
|
quote: die rajackar toch. zoon, hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, je moet een helicopter niet de lucht UIT krijgen, maar IN krijgen. Oud Vuil. |
|
quote: LOL! Oud Vuil. |
|
Ik ben nu GTA Vice city aan het downen. Hopelijk speelt die een beetje op de minimum eisen. |
|
Goed idee ! now downloading Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hehe ik wil dat spel ook wel spelen maar men kut pc is te slecht Metal heerst |
|
quote: Kan je mij eens zeggen waar je die haalt? Vice City heerst alleszins al op Playstation! Maar ikzelf heb geen playstation... Andere aanrader: Toca 4! Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |