![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm weet het nog niet echt. Moet nog ff met vrienden overleggen en anders vier ik het op Rotterdam Airport. ![]() ![]() |
|
ik ga jou stalken ![]() |
|
Waarsch. vreselijk lekker koken en daarna kansloos zuipen met wat vrienden, hier in Utrecht of in Wageningen (waar we het de afgelopen vijf jaar ook zo hebben gedaan, vuurwerk kijken vanaf een flat heerscht maar Wageningen zuigt behoorlijk). ![]() |
|
Na 12 uur naar Jonosh en daar mijn tijd vertoeven totdat ik word afgevoerd met de auto. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Vuurwerk kijken?? daar heb ik geen zin meer deze keer. ![]() |
|
Ik HOOP bij vrienden in Tilburg met HEUL VEUL KNALLEND METAAL. ("Hoop" omdat ze steeds vanalles vergeten) ![]() |
|
quote: Ik ga bij Dwaallicht eten. ![]() ![]() |
|
ik waarschijnlijk ff in de buurt hiero en daarna naar een kroeg die erg aanlokkelijk is voor de oudejaarsnacht... zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
quote: wat is daar te doen dan??? ![]() |
|
Waarschijnlijk blijf ik thuis. Ik heb het niet zo op oud en nieuw. ![]() |
|
quote: doe niet zo saai!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ik word helaasch meegenomen op vakantie naar Vlissingen. ![]() ![]() |
|
wat is er mis met kerst , en komen toch meestal wat bandjes spelen?? ![]() |
|
quote: Je had het toch niet tegen mij hoop ik ![]() ![]() |
|
Op een plaats waar veel mooie vrouwen zijn, metal gedraaid word en het bier rijkelijk vloeit! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kerst is ook al zo'n verplicht nummer. Je moet 1e of 2e kerstdag bij je ouders langs. Waarom moet het juist die dag ik zie ze toch het hele jaar. ![]() |
|
quote: ga verder... ![]() |
|
quote: Nou waar dat is weet ik ook NOG niet. Maar zal vast zo`n plaats vinden voor die tijd. ![]() ![]() |
|
quote: ooh.. hehe. heb ik geen last van. ik ga gewoon verder metalen, alsof het een doodgewone dag is ![]() ![]() ![]() |
|
quote: In de stad Tilburg weet ik niet maar ik bedoelde bij hen thuis. ![]() |
|
quote: oooh, zeg dat dan ook meteen! ![]() ![]() |
|
Ik kruip n paar dagen in mn panic room geloof ik ![]() ![]() |
|
quote:denk maar niet dat je populair bent, ik had het tegen soepie ![]() ![]() |
|
Dan is het goed. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |