|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gadver, blik, magnetron.. VERS is de shit! |
|
Ja, en een beetje peper, of knoflook, of dille etc. had ook niet bepaald misstaan... Bieslook, limoentje uitknijpen, etc. Tering, sommige mensen weten echt niet wat ze missen. Gisteren nog een stuk verse zalm gebakken. Het is zo simpel. En zo lekker. Wat peper en zout, teentje knoflook, wat dille + een halve limoen uitknijpen, proef de zomer Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En alles wat op een prutje lijkt... *bibber* *kippevel van walging* BAH! |
|
Wist je dat blikvoer gezond is? Mensen koken verse groenten vaak te lang. De vitamines vervliegen, en de groenten in blik zijn heel snel verhit/gaarge...uhm.. maakt, en direct heel snel weer gekoelt. Hup minimaal verlies van vitamines. Hetzelfde geldt voor diepvries. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
MAAR IK NIET! Dat is barbaars, die arme groenten stuk koken. |
|
quote: In feite is stomen nog steeds het gezondste, zal me toch eens een stoompan aanschaffen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: "Relatief gezond" dus Ik houd van gebakken groente, bv. broccoli of zo ff een minuut of 5-8 opbakken met wat lekkere (olijf)olie, lekker knapperig. Knoflookje, uitje, pepertje, dikke prima makkelijk, snel, vers, lekker EN gezonder dan je OOIT uit een blikje kunt krijgen . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik denk toch dat stomen nog gezonder is (geen vetten enzo) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ach, mensen zijn al eeuwenlang gezond gebleven zonder hun groenten te stomen dus de toegevoegde waarde tov bakken zal wel meevallen Maar je hebt wel een punt natuurlijk qua gezondheid. Ik vraag me alleen wel af wat lekkerder is.... lijkt me toch lastig om groenten in de stoompan een beetje op een leuke manier te spicen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:µ Daar heb je wel een punt, weet zelf ook niet hoe je de groenten in een stoompan op smaak kunt brengen? Ik denk dat je dan wel de pure groente smaakt en dat dat ook al heel erg lekker is, broccoli eet ik soms rauw (tijdens het snijden soms een bloemetje naar binnen werken, heerlijk ) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 28-04-2006 18:45] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Brujo, had je dus m'n chili recept uitgeprobeerd? Net zelf ook weer gemaakt. |
|
Hoezo chili gek? Morgen weer. En vanaaf gyros maken met friet en tzatziki saus. |
|
Chili con Carne staat op het menu vandaag... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
mmm uit portugal een flink stuk portugese gerookte ham meegenomen en een ontzettend heerschende marinade van paprika,knoflook en allerlei zooi die ze daar op hun vleesch doen afgelopen week overigens zelf een soort van tortellini met pompoen vulsel gemaakt, wat geeft dat een zooi! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nog aan die deo gedacht, Han ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gisteren stoofvlees met een leffe sausje gemaakt en groentjes. En als dessert, een soort van vla/pudding met amaretto en aardbeien. I love cooking. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 17-05-2006 21:16] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:wanneer zal ik em komen brengen? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: I love eating... Een plan? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Roti gemaakt gisteren You suck and that's sad |
|
quote: Oeh das lekker. Ik wil binnenkort eens chapati's maken. Dat is Tanzaniaans. Met currie's. Heerlijk. Alleen even kijken hoe dat moet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: My hero. Een dezer dagen dan maar ? Hapje eten en effe bijkletsen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gister; MacFeast menu (groot) met cola en fritessaus en extra MacChicken. Recept : 10tje. |
|
Fuck die FRNK kan koken! |
|
FRNK is een echt keukenprinsesje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |