|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tussenweg: men warmt een pan op met wat boter of olijvenolie. Men knijpt een paar teentjes knoflook erin en bakt ze snel goudbruin. Men verwerkt ze pas daarna in een saus. Men meurt minder uit bek. Knoflook heerscht. Ik rag knoflook teentjes in mijn aars en laat dan knoflook windjes. Het schrikt vleermuizen af. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is een goeie tip. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat eerste of dat laatste? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik zie er toch echt 2... volgens mij is het meer een kwestie van wie het laatste woord wil hebben |
|
quote: Volgens mij is dit een dooddoener voor dit soort conversaties, goed werk! Deze ga ik onthouden |
|
Hoe dan ook, persoonlijkes vetes vechten ze maar fijn privé uit. |
|
quote: Knoflook thee?? Klinkt goed. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 19-10-2006 16:47] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Knoflook BIER ftw ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het is alleen wel tering machtig.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hmmm doe me toch maar m'n Brandje ... ik meur liever niet uit m'n bek naar Italiaanse hoerekut [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2006 12:02] |
|
Ik ga zo een heerlijk beenhammetje bereiden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Iemand ervaring met gerechten van tamme kastanjes? Ga vandaag effe door de bossen struinen en weet daar een tamme kastanje te staan die veel vruchten geeft, en wil daar dus eens mee aan de slag. Recepten genoeg op internet te vinden, maar heeft iemand hier ervaring mee? spelfout weggehaald... |
|
En een dikke vette schaal vol gevonden spelfout weggehaald... |
|
Anderhalve kilo spelfout weggehaald... |
|
Tamme Tukkels! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jup! even een sneetje der in, een minuutje op max in de magnetron en dan naderhand zout en boter er op "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja, maar der zijn nog veel meer manieren. Ik denk er nog effe over na spelfout weggehaald... |
|
geweldige noten! I am the 1%. |
|
quote: Hey, verdomme! Bastard! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Boerenkoolstamp met spek en kaas enzo. Kook wat aardappels, iedereen weet hoe dit moet hoop ik, anders zit je in dit topic zowiezo verkeerd... Bak wat spekreepjes in een wok zonder olie aan, en gooi er de boerenkool bij voor een minuutje of 5 a 10. Braad ondertussen een verse worst in de braadpan naar eigen inzicht, bij mij duurt dit meestal een uur, ik vind doorbakken worst errug lekker. Pureer de aardappels met een mixer, en voeg een beetje melk en boter toe naar eigen inzicht, zolang het maar een beetje stevig blijft, iedereen heeft wel eens aardappelpuree gemaakt gok ik, dat idee. Gooi daar de boerenkool en spekjes bij en ga dit weer even met de mixer te lijf. Vet nu een ovenschaal in en doe deze voor de helft vol met de boerenkoolstamp. Voeg dan wat kaas toe, een mooi laagje is voldoende, maar ook hier naar eigen inzicht, en doe de rest van de boerenkoolstamp in de ovenschaal. Gooi hier bovenop een klein laagje paneermeel en eenn klein beetje boter. Verwarm de oven voor op 200 graden, en zet de schaal er een minuutje of 15 a 20 in. Haal de worst uit de pan, snijd deze en doe de boerenkoolschotel op je bord, mosterd is hierbij een serveertip. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 23-10-2006 16:47] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |